vrijdag 13 september 2024

Deurhanger " CREATE"

 Hallo allemaal, 

Dankjewel voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart!

We zijn weer gestart bij "Vintage and More" met een maandelijkse challenge.
De challenge loopt heel de maand september.
Het thema van deze challenge is alles mag natuurlijk in vintage of shabby chic .
Vandaag mag ik mijn reminder laten zien.

Ik heb een MDF deurhanger gepimpt met Scrapboys papier "Elizabeth"
De kantjes bewerkt met distress vintage inkt , kantjes , kanten vlinder.
Was weer leuk om te doen heb me kunnen uitleven😀






Vandaag vertrek ik voor een paar weken naar Nederland "Winterswijk" met onze fietsen mee.
Zal proberen een beetje af te kicken van de sociale media en genieten van de natuur.

Bedankt om langs te komen tot de volgende blogpost
Lieve groetjes Doris 






17 opmerkingen:

  1. wat een mooie deurhanger met de mooie details en mooie plaatje
    geniet van je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vintage creatie.
    Fijne vakantie en geniet ervan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige deur hanger mooi in deze kleuren. Geniet van Winterswijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie vintage hanger. Heel romantisch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vintage deurhanger Doris.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Winterswijk! Een heel mooie omgeving! Ga er lekker van genieten. De deurhanger is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creatie Doris…heel mooi gemaakt!
    Veel plezier in Winterswijk…mooie omgeving!
    Groetjes Ellen het

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige deurhanger en schitterend papier voor gebruikt. Mooi zo met het kant ertussen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie romantische deurhanger, knap gedaan.
    Fijne vakantie, veel plezier op de fiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige cratie is dit! Wow!!! Veel plezier met fietsen in Nederland, is dat niet jouw thuisland dan? Hopelijk heb je lekker fietsweer maar volgens de berichten zit dat wel goed. Succes met afkicken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn thuisland is België , ik woon in Gent een hele mooie stad. Fietsen in Nederland proberen we ieder jaar te doen. Mooie fietsroutes heerlijk.

      Verwijderen
  11. Wat een mooie deurhanger, en hoe fijn afgewerkt. Leuk detail, het vlinderplaatje op de kanten vlinder. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende deurhanger, Doris
    Mooi gemaakt en veel plezier met jullie vakantie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie deurhanger, heel mooi opgebouwd! Veel fietsplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat ontzettend gaaf gemaakt. Echt een sierraad.
    Fijne zondag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x