vrijdag 6 september 2024

Christmas Love

 Hallo allemaal, 

Ik ben eventjes stil van het nieuws van CraftEmotions en ben echt nog aan het bekomen.😥

Jullie hebben waarschijnlijk al vernomen of ergens gelezen dat Ce wordt opgedoekt het is niet aan mij om daar meer uitleg over te geven. Het waren mooie jaren samen hele lieve fijne mensen waar ik met heel veel plezier heb samen gewerkt.

Met de Mintay Papers Christmas Blessing een box gemaakt met daarin een huisje.
De kerstroos bovenaan op de doos is van SL.









Hopelijk hebben jullie genoten van mijn creatie.
Fijn weekend allemaal en tot de volgende blogpost.

Lieve groetjes Doris x












16 opmerkingen:

  1. prachtiggggggggg Doris, ja het is heel jammer.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben persoonlijk niet zo bekend met het merk maar snap dat jij er stil van bent. Het is ook wel uniek wat ik bij jou allemaal voorbij zie komen, hopelijk vind je iets anders waar je mooie dingen mee kunt maken. Dit is weer echt prachtig en dat huisje in de kaart. Ik wil echt weten welke Dieset dat is of heb je dat zelf bedacht, zo ontzettend gaaafff

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww, wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Mooie strik bovenop en mooi geheel zo binnenin. Veel in te zien.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Stopt craft emotions ermee? Ik heb nog niets gelezen daarover. Spijtig en zeker als je DT lid bent voor hun.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was nog niet tot mij gekomen dat Craft Emotions ermee stopt, dat zal zeker even een plekje moeten krijgen Doris, je was er zo actief mee, maar de dingen lopen nou eenmaal zo maar je ga het vast erg missen.
    Je doosje is erg mooi en de inhoud een plaatje om te zien, heel leuk dat de helft in de hoek blijft staan en het toch een soort kaart lijkt!
    Mooi is dit papier hè?! Alvast een goed weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genoten van je creatie!! Tjee Doris ik heb mijn ogen uitgekeken wauw zo mooi, het papier de kleuren het is een top creatie. O wat lees ik nu gaan ze stoppen bij CE dat had ik nog niet gehoord, wat erg ook voor jezelf als DT Lid. Lieve groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat jammer dat ze gaan stoppen! Zeker voor jou als dt lid, maar ook voor de mensen die er graag mee knutselen, ik vond het ook wel een fijn, over het algemeen betaalbaar, merk.
    Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt! Zowel van buiten als van binnen super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende doos en wat een mooi cadeautje komt er tevoorschijn
    Prachtig papier en heel leuk verwerkt, een feest om naar te kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende creatie heb je weer getoverd…een lust voor het oog!
    Erg jammer dat dit merk gaat stoppen, altijd wel fijne prijzen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik las dat ergens en ik snap er niets van! Ik dacht het een merk was dat heel goed liep...
    Je creatie is weer super Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig mooie deksel met die grote strik.
    En dan de binnenkant ook een plaatje , zo mooi alles bij elkaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had het niet gelezen, maar wat jammer dat CE stopt! Ik heb er ook wel dingen van en jij maakt er altijd zulke prachtige dingen mee, zo ook dit wonderschone doosje...wat een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super echt super gaaf doosje. Zo tof bewerkt. En zeker jammer dat CE gaat stoppen. Ik heb er ook wel dingen van.
    En jammer voor jou (en ons want nu gaan we die prachtige dingen missen)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige Boxkaart; supermooi papier! OMG CE opgedoekt? Hoe jammer! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een geweldige creatie heb je gemaakt met het mooi papier. ZO leuk met het huisje erin. Super gemaakt! Jammer dat CE stopt maar er zal vast wel weer iets anders op je pad komen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x