vrijdag 11 augustus 2023

Fijne feestdagen

 Hallo allemaal, 

Een kerstkaart gemaakt met de kleuren van het Noorderlicht.
Met de nieuwe collectie kerststempels van CraftEmotions deze leuke kaart gemaakt.


Met de Distress inkten Forest Moss, Black soot en Twisted citron
deze achtergrond gemaakt.


Met witte embossing poeder de tekst gedaan.



Gebruikte materialen:

CraftEmotions Clearstamp 6X7 130501/5041 Rendieren met boom

CraftEmotions Clearstamp 6X7 130501/5045 Kerstteksten

Ranger Embossing powder super fine wit 3063056678


Zo dit was het weer tot de volgende blogpost.
Wens jullie een hele fijne dag!
Groetjes Doris x





12 opmerkingen:

  1. Wat mooi Doris
    Je hebt het noorderlicht prachtig gemaakt en mooi stempelwerk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Doris.
    Mooi hoe je de achtergrond hebt gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful design and love this, so creative as always! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Doris, wat heb je dat Noorderlicht prachtig weergegeven! Schitterende kaart heb je ermee gemaakt!
    FiFijne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst, wilde ik nog zeggen.... 😁
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw, dat Noorderlicht lijkt wel echt. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en gestempeld Doris

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje met het noorderlicht, je brengt me op een idee want gisteren kwam ik mijn stempels met de hertjes tegen, maar die laat ik dan bij ons in de polder lopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart en leuk gedaan de kleuren van het Noorderlicht.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie sfeervolle kerstkaart Doris. Ik moest inderdaad meteen aan het noorderlicht denken en toen had ik je tekst nog niet gelezen. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, Doris! Supermooi met de kleuren van het Noorderlicht!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x