zaterdag 29 juli 2023

Bakkie doen?

Hallo allemaal, 

Bedankt voor de vele leuke reacties op mijn vorige blogpost.

Vandaag een kaart met de onwijs leuke stempels van Carla Kamphuis ontworpen voor CraftEmotions.

De Teapot House 130501/2315 de leuke kopjes en bloempjes gestempeld, ingekleurd met de Derwent Inktense potloden.
Het design papier is het Paperpad Stockholm 118040/2004 van CraftEmotions.












Gebruikte materialen:

CraftEmotions Teapot House Clearstamp 130501/2315 Carla Kamphuis

CraftEmotions Tekst Clearstamps 130501/5038

CraftEmotions Stans Rectangles scalop 115633/0923

CraftEmotions Paperpad Stockholm 118040/2004


Hopelijk hebben jullie nu zin in thee of koffie 😀 


Dit was het weer voor vandaag , wens jullie een heel fijn weekend.

Lieve groetjes Doris x




17 opmerkingen:

  1. Een toffe kaart met die leuke stempel, een lekker bakkie koffie gaat er altijd wel in.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel vrolijke en gezellige kaart, die stempel is zo leuk en je hebt hem heel mooi ingekleurd. Het groene papier past ermooi bij.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doris, this is fabulous, just loving this card and the stamp is gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n superleuke kaart is dit Doris. Ik vind deze stempel zo gezellig! Je hebt er 'n heel gaaf geheel mee gemaakt. En de koffie heb ik net op...😁
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart met deze superleuke stempel, ja heerlijk een bakkie koffie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel gezellig afdrukje en mooi ingekleurd Doris. Ik zit nu net aan een glas cassis hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaar Doris
    Mooie stepel heb je gebruikt en mooi ingekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met de Theepot Doris.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie vrolijke kaart met een leuke stempel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is hij leuk Doris! Ik heb deze onlangs gewonnen maar ben helemaal niet van het kleuren….heb hem echter gestempeld op craftpapier en ingekleurd met potloden en nu ligt hij te wachten om afgewerkt te worden….dank voor je inspiratie 😎

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met deze leuke stempel.
    Fijne zondag.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha, gister las ik je post en ging gelijk koffie zetten, vergat helemaal te reageren . . .
    Nu ben ik alweer aan koffie toe maar niet voor ik je laat weten wat een leuke kaart je met het stempel gemaakt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart met het mooie stempel! Ik ga zo gelijk koffie zetten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met deze stempel en wat mooi gekleurd heb je die!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt superleuk Doris , prachtige kleuren
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alweer zo n leukerd met de materialen van CE , fyne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x