vrijdag 8 februari 2019

Timeless


Hallo allemaal,

Zoals beloofd vandaag mijn tweede steampunk creatie die ik heb gemaakt voor De Hobbyboerderij.
Deze kaart is gemaakt met scrap papier van Stamperia uit de serie " voyages Fantastiques".
De basis is een mal van Studio light.




 De tandwielen heb ik bewerkt met de Nuvo Mousse Cosmic brown en old navy .



klik hier en zo kan je zien welke producten ik heb gebruikt.

Alvast bedankt om langs te komen, iedereen een heel fijn weekend !
Groetjes Doris x



14 opmerkingen:

  1. Dit kaartje heeft weer een hoge WOW factor Doris, schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Doris. Ook je vorige vintage kaart is erg mooi.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Doris!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whooooooow, echt weer heel mooi Doris!
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is so stunning!! The layers and details are amazing!! It's so gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere steampunk kaart, het papier is echt supermooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer een mooi kaartje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creatie.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een geweldig mooie steampunk kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend is je steampunk kaart, zoveel op te zien en erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, echt geweldig je steampunk kaart, wat komen de man en de vrouw super tot hun recht. Ook je vorige kaart is weer schitterend, mooi het bordeaux en de gehele layout.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x