maandag 18 februari 2019

Love

Hallo allemaal bloggers,

Welkom aan mijn nieuwe leden, leuk dat mijn blog nog wat aangroeit en hopelijk kunnen we van elkaar heel veel inspiratie op doen .

Er is weer een nieuwe challenge op de facebook groep van Vintage and More 
met als Thema :Gebruik een hartje/hartjes op je kaart 



Het is geen valentijn kaartje geworden ,maar ik kan die evengoed gebruiken voor moederdag of zo..
Mijn love kaartje is gemaakt met overschotjes van papier plaatje is van Pion .
Heel veel hartjes te zien je kan er niet naast kijken . 😀

Basis mal is van Crealies de tekst Love is van Joy!Crafts ND



Nog wat bloemenparels op de border en hartjes, mooie kanten strikje bovenaan met een hartje erop .

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en doen jullie allemaal gezellig mee met de challenge .


Iedereen nog een hele fijne dag !
Tot de volgende blogpost .
Lieve Groetjes Doris x

16 opmerkingen:

  1. Vind het een erg mooie kaart geworden, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie weer mooooi!!! Echt een "zwijmelkaartje", prachtige kleurencombinatie Doris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Doris!
    En van je creaties krijg ik altijd wel inspriratie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje is het weer, mooie vintage kaart, je bent er echt een kei in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en dat papier is wel erg mooi! Mooi samengesteld, alles klopt bij elkaar! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een prachtig vintage kaartje Doris en ik vind het nog steeds jammer dat de challenges alleen via facebook gaan!
    Maar gelukkig zie ik al het moois nog wel op jullie blogs!
    Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, het papier is ook zo mooi. Voor de rest is alles perfect op elkaar afgestemd, super !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage kaart heb je gemaakt Doris, mooi papier en weet heel mooi afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a stunning card. Love the design and the heart die is gorgeous.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie inspiratie-kaart gemaakt Doris. En inderdaad, hartjes genoeg hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een pracht van een kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart en zal met moederdag met veel liefde worden ontvangen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry I haven't been around for a while but I have a horrible virus. I haven't felt this ill for many years. So many nights without any sleep. As always your card is amazing Doris, so beautiful. Fabulous design. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow, this is so stunning!! I love the layers and the details you added!! Absolutely gorgeous card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is echt prachtig Doris.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x