zondag 6 januari 2019

Zomaar

Hallo allemaal,

Allereerst wens ik iedereen een gelukkig, gezond creatief 2019 !
Hopelijk hebben jullie genoten van de feestdagen, als je het mij vraagt geef mij maar de gewone dagen hihi ....

Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers !

Vandaag een kaartje gemaakt met de gave basis mal van Joy!crafts .



Heb de mal 2x uit gestanst uit zwart cardstock .


2 labeltjes gemaakt en de kaart op elkaar dicht gekleefd dat je de labels bovenaan kan inschuiven.

Nog een stempel op de label maar daar komt ook nog een tekstje .



Deze had ik al een tijdje geleden gemaakt met de card basis .
Hier heb ik rond het plaatje de circle & elemets gebruikt ook een heel leuk malletje.







 Iedereen nog een fijne dag !

Vandaag hou ik een blogpost ronde, tot de volgende blogpost .
Groetjes Doris x


Gebruikte materialen : 
Joy!Crafts cardboard 8089/0211
Joy!Crafts Budding spring papier blok 
Joy! Crafts stempel 6410/0317

                  







18 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de allerbeste wensen Doris!
    Wat laat je een prachtkaart zien en ik vind het dubbel gaaf want dit is de prijs bij De Egel (of ik meedoe is een ander verhaal hoor) en nu zie ik dus hoe mooi hij verwerkt kan worden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten, Doris.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaarten, hele leuke ticketmal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de allerbeste wensen voor een gelukkig 2019. Wat een prachtige vintage kaarten heb je gemaakt. Heel leuk model ook! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy New year Doris! WOW this card is just beautiful. I love the gorgeous design.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige vintagekaarten heb je gemaakt, mooie modellen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt met de mooie stans.
    Ook voor jou nog de beste wensen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Doris.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat vind ik dit juweeltjes ! Erg mooie mallen en heel leuk zo met die labeltjes erin. De 2de kaart is zo mooi van kleur en de ronde mal zo gaaf verwerkt, love it.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy New Year!! I hope 2019 is a fabulous one for you!! Both cards are absolutely stunning!! I love the beautiful papers you used and the details!! They're gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel goed en creatief 2019. Twee prachtige, fabuleuze kaarten zoals alleen jij dat kan. Ook nog even van je vorige kaartjes genoten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten heb je gemaakt!
    Ook nog de beste wensen voor jou.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij ook de allerbeste wensen voor 2019 Doris met weer prachtige kaarten op je blog en dit is al weer een schitterend begin! Hele mooie kaart voor een dame en toch ook met een stoere touch ik vind het een juweeltje om te zien! Ook je tweede kaart is heel mooi!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig wat ik hier zie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart in een mooi model en zo prachtig afgewerkt! Ook je tweede kaart is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee schitterende kaarten Doris , zo verschillend mooi !!
    Fijn weekeinde van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x