vrijdag 11 januari 2019

Winterwonderland

Hallo Allemaal,

Hartelijk dank voor de leuke reactie's op mijn vorige blogpost !


Eindelijk  mag ik het leuke nieuws melden, 
Ik werd eind november gecontacteerd door Joy!Crafts met de vraag of ik 
graag wil meewerken als dt lid .
Dat klinkt als muziek in mijn oren wat was dat een happy mail .
Ik heb niet lang moeten nadenken om daar jaaaa op te antwoorden.
Mijn eerste DT pakketje is al binnen , nog een beetje geduld en de creaties volgen.


Vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor De Hobbyboerderij in oktober met Pion Design papier  uit de serie " Winter wonderland "


Dit is de binnenkant .



Als jullie willen weten wat ik allemaal gebruikt heb ? Druk bovenaan mijn blog op De Hobbyboerderij dan kom je te weten wat ik allemaal heb gebruikt. 

Tot de volgende blogpost groetjes Doris x 







16 opmerkingen:

  1. Dikke dikke proficiat Doris, heel veel succes en vooral plezier bij deze nieuwe uitdaging! Ik kijk er niét van op dat je gevraagd bent, deze prachtkaart laat weer precies zien waarom!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd en heel veel plezier!
    Je kaartje is heel mooi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Leuk model en prachtige plaatjes en papier.
    Wat leuk dat je bij Joy!crafts gevraagd bent als DT. Veel plezier en succes ermee.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Doris en Gefeliciteerd als DT voor Joycrafts
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, gefeliciteerd!
    Mooie kaart heb je gemaakt, heel chique! Ik ben van plan om dit weekend een soortgelijk model te maken, wel iets simpeler.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig nieuws, Doris. Gefeliciteerd!
    En wat een mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. fantastisch tof voor jou! Leef je maar uit met alle nieuwe spulletjes daar, wij kunnen dan genieten van al je mooie creaties!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super gefeliciteerd. Een erg mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes met je dt schap. Je kaart is prachtig. Heb gisteren ok een kaart geplaatst met dit mooie papier.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Doris!!
    Super leuk voor je dat je deel uit mag maken van het DT. Heel veel succes en vooral plezier toegewenst!
    Prachtige kaart heb je gemaakt en het Pion papier is zo mooi om mee te werken.
    Fijn weekend toegewenst,

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congrats on your new DT!! They are lucky to have you!! Wow, this is so stunning!! I love the details you added to the outside!! The inside is amazing!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt Doris en wat leuk dat je in het DT van Joy Crafts bent gevraagd, gefeliciteerd
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations Doris on your DT post. Well deserved, as your cards are amazing, always stunning detail. As you have done with this card, even the inside. Have a wonderful weekend. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart en van harte gefeliciteerd!
    Dat gaat helemaal goed komen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Doris.
    Joycrafts heeft een leuk team en ik ben benieuwd naar jouw creaties voor dit merk. Jouw kaarten zijn sowieso een inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x