dinsdag 18 december 2018

Winter Wonderland ❄️



Hallo Allemaal,

Bedankt voor de leuke reactie's op mijn vorige blogpost !

Vandaag een reminder voor de maand challenge december "vintage and more "

Thema is deze keer kerst in niet traditionele kleuren ...dus geen rood/groen/goud of zilver in je design papier . Je mag meedoen met 4 kaarten over de hele maand .


Heb daarvoor de mal van DDBD gebruikt en
Stamperia paper.




De bloementoef rechts zijn al wat oudere bloemen een kantje bovenaan en onderaan een kant met pareltjes .


Nog wat kantjes ,bloempjes en een strik...deze keer heel sober gehouden
 maar daarom niet minder mooi vind ik toch.  :)

Binnenkant de tekst van ND

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om mee te doen met onze challenge bij Vintage and more!

Tot de volgende blogpost


16 opmerkingen:

  1. Vind het een prachtige kaart geworden, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En in het echt nog veel mooier. Bedankt voor deze prachtige kaart, Doris. Vond 'm vanavond bij thuiskomst van het werk in de brievenbus!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en mooie kaart .krijg het koud als ik op je blog kijk ,al dat sneeuw dat naar beneden valt zal onderin al wel een grote pak sneeuw liggen.
    Mooie bloemen toef.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Sober, ik vind het super, en prachtige details op je kaart.
    Ik vind je sneeuw op het blog ook erg leuk net als Marjan,:)
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart, Doris! Zoveel moois op te zien! Een pareltje!

    Alvast fijne kerstdagen gewenst!


    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, this is absolutely stunning!! I love the way the card opens and the beautiful details you added!! So, so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie, winterse kaart Doris, de kleuren passen zo mooi bij elkaar, de afwerking met toef en strik is weer top,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig in deze mooie kleurencombinatie!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow... heel erg mooi!! Prachtige samenstelling en ik houd ook van die natureltinten met zachtblauw!

    Even iets anders... we volgen elkaar ook op FB tegenwoordig, maar ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik daar niet steeds een comment bij zet, ik merk dat ik zoveel tijd kwijt ben met zowel comments geven daar als op blogs en op Insta. Dus vooral hier, je begrijpt het vast wel, hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart is het Doris!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig kaartje Doris, mooie kleuren en details
    Ook je muziekkaarten zijn schitterend, doe zoveel inspiratie op, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doris, this is just fabulous. The design is so beautiful and love the colours. Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtige papier ook, wat je gebruikt hebt. Prachtig kant en mooie glinsterende bloemen heb je erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x