maandag 10 december 2018

Music

Hallo allemaal ,

Welkom aan mijn nieuwe volger .

Hartelijke dank voor de leuke reactie's op mijn vorige blogpost !

Vandaag laat ik jullie een paar muziek kaarten zien gemaakt voor de HB .
Deze kaarten zijn gemaakt met Stamperia paper uit de serie ' Music '

De piano is gemaakt met een mal van Marianne design .
De piano kan open blijven staan kan eveneens dicht gedaan worden om te versturen.







Met de ddbd mal een tag gemaakt.


De tag en de gitaar zijn gemaakt met de mallen van ddbd .




Muziek partituren met een bloempjes erin voor de jarige .😄



                

 
                    
Hopelijk heb ik jullie muziekaal kunnen inspireren :)
Wens iedereen een fijne week toe!
Tot de volgende blogpost . 


15 opmerkingen:

  1. Jouw creaties kan ik alleen maar met open mond bewonderen, écht schitterend Doris!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat heb je dit ook weer super mooi gemaakt, Doris.
    Twee echte kunstwerkjes. Mijn complimenten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie creaties! En je hebt me wel degelijk inspiratie bezorgd!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! Wow!! WOW!!! Where do I start!! These projects are truly fantastic. The detail you have created is stunning, so beautiful. I would not like to part with any of them. You are so clever Doris. Hugs, Carol S.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, these are so stunning!! I love musical instruments!! The piano card is gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, Doris! De piano is een superleuk model, weer eens wat anders en de uitvoering is prachtig. Zo ook, de tag, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende creaties Doris mijn schoonbroer zou die geweldig vinden speelt zelf piano en gitaar en houd van klassiek muziek..........toch een keer naar kijken voor die mallen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn deze voorbeelden leuk, zit net van moet een kaart maken van de piano maar wist niet goed wat ik moest , maar krijg hier weer een beetje inspiratie dank je wel , komt fantastische uit.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt 2 prachtige muzikale kaarten gemaakt, ik vind de piano echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt 2 prachtige muzikale kaarten gemaakt, ik vind de piano echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit prachtig gedaan Doris. Een genot om naar te kijken en al helemaal om te ontvangen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige kaart,Doris.Heel apart model.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten Doris. Prachtig ook zoals je alles gedecoreerd hebt. Hier kan ik van genieten :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie muziek kaarten heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x