donderdag 17 oktober 2024

Kerstmis, kerstknuffels, winterpret

 Goedemorgen allemaal bloggers,

Dankjewel voor de leuke berichtjes op mijn vorige blogpost.
Vandaag weer een kerstkaart met de mooie Reprint papiertjes en plaatjes.

De randjes bewerkt met de distress tool en geïnkt met vintage distress inkt.
De strikjes komen van een geschenkje die ik vorig jaar met kerstmis
 kreeg een hobbyist houd alles bij😀 toch?





Gebruikte materialen


Ik doe graag mee met de 52weekstochristmas
Ik doe graag mee met de  Hobbyvision challenge-144-christmas

Dank voor je bezoekje een hele fijne dag.
Tot de volgende blogpost.
Lieve groetjes Doris 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x