woensdag 8 mei 2024

Lelietje van dalen

Hallo allemaal Bloggers, 

Er zijn een reeks nieuwe mallen uitgebracht van CraftEmotions 

Hier heb je al een idee wat er allemaal te verkrijgen 😁 is.



 Mijn eerste kaartje is er eentje met de meiklokjes stans( Lilly of the valley)115633/0453
Achtergrond gemaakt met de Mask stencil stenen muur en daarop de mooie
 mei bloemen en blaadjes gedaan.
Dan de korte draden en de papieren wax zegel met vlinder erop.






Gebruikte materialen:
115633/0453 CraftEmotions Stans Lelietje van dalen
115633/4006 CraftEmotions Die - Decorative 
115633/0952 CraftEmotions Big Nesting die – Vierkanten
185070/4431 CraftEmotions Mask stencil stenen muur
118040/2004 CraftEmotions Paperpad Stockholm

Bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten.

Wens iedereen een hele fijne dag!
Tot de volgende blogpost en ik kom zeker bij jullie langs.

Groetjes Doris 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Doris
    Mooie stans van de lelietjes van daalen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Doris met de lelietjes en de papieren wax stans staat er heel mooi op!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die bloemetjes en de draden met zegel, gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Doris
    Wat eemooie nieuwe mallen zijn er uitgekomen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, het straalt rust uit. Ik vind die lelietjes van dalen op jouw kaart mooier dan in mijn tuin (wat woekert dat spul!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, die lelietjes!!! en wat heb je er een mooi kaartje mee gemaakt. Prachtige achtergrond ook. De waxseal is ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Prachtig met deze lelietjes en in deze vorm. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat mooi gemaakt Doris!! En we noemen met hier lelietjes-van-dalen. Waarom?? Geen idee. Ik heb ze wel eens in de tuin gehad maar ze woekeren zo enorm.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x