maandag 12 februari 2024

Love you

 Hallo allemaal,

Slimline kaart gemaakt met de leuke stempels van Carla Design.
Dogs1 & Cats1
Dat zie je niet zoveel katten en honden die elkaar kunnen verdragen.
Maar deze hond en kat zijn beste vriendjes en genieten mee van valentijn.😁






Achtergrond bewerkt met Distress Oxide:
Wormlipstick, scarrered straw, abandoned coral, shabby shutters



Ik kan op sommige bloggen niet meer reageren raar maar waar jammer hoe het komt? 
Er was een update en die geeft telkens aan dat die pagina waar ik dus niet meer op kan 


Gebruikte materialen:

CraftEmotions clearstamp Dogs1 Carla Creaties 130501/1581

CraftEmotions clearstamp Cats1 Carla Creaties 130501/1582

CraftEmotions Mask stencil Love You  Carla Creaties 185070/0172

CraftEmotions Slimline mal Magic pearl 115633/1204

 

Ik kan op sommige bloggen niet meer reageren raar maar waar,  jammer hoe het komt? 
Heb al van alles geprobeerd maar geeft telkens deze tekst .


Dit was het weer voor vandaag tot de volgende blogpost.

Iedereen een hele fijne dag!

Groetjes Doris x

 



14 opmerkingen:

  1. In hobbyland kan alles en zo mooi hoe ze beide op je prachtige kaart staan 🐈‍⬛ 🐕
    Ojakkie is blogger weer aan het vervelen?! Ik moet wel vaker m’n reactie opnieuw plaatsen maar dan kan ik knippen en plakken dat is nog niet zo’n ramp gelukkig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik had vroeger altijd honden en katten samen en nooit problemen gehad. Lagen bij elkaar in de mand. Ik bedenk me ineens dat Valentijn er aan komt!!! Nog niks gemaakt, maar wie weet lukt dat vandaag nog. Hopelijk lost het probleem met reageren weer op, soms helpt het om alleen alles weer opnieuw op te starten. Tot nu toe heb ik geen problemen gehad, maar ook geen updates.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een scheetje Doris, mooi kaartje.
    ik heb net als Wilma dat ik opnieuw moet reageren, maar dat ben ik nog niet tegen gekomen.................. ja weer nieuwe jaar gaan ze weer vanalles uitproberen wie weet zijn wij weer strax aan de beurt......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige stempels en leuke details
    vervelend dat blogger weer raar doet gelukkig heb ik nergens last van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke valentijnskaart gemaakt met deze twee dikke vriendjes. Wat balen van die reacties, ik had afgelopen week dat er veel in de spam zaten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Doris
    En als je proberrt in te loggen met een andere provider bijvoorbeeld met EDGE, ik kan namelijk onder CHROME nergens reageren, wel mijn blog bewerken enzo, misschien eens proberen?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt met deze schattige dieren. Prachtig tekst ook.
    Tot nu toe kan ik bij iedereen reageren. Maar wel raar dat je dat telkens te zien kirjgt. Hopelijk is het probleem snel opgelost voor je.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke slimlinekaart Doris
    Mooi de grote tekst erbij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk deze kaart met kat en hond als vriendjes Doris. Ze zijn mooi ingekleurd en ook de achtergrond heb je mooi gemaakt. Wat vervelend dat je die melding krijgt, hier (nog) niet gezien. Ik verdwijn wel vaak in spam. Hopelijk wordt het weer opgelost.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hebben 2 honden en één kat en dat gaat prima samen.. Je maakte een superleuke kaart.
    Nee, deze melding heb ik nog niet gehad en als je dan gewoon op Ga verder klikt ??
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Doris, enige kaart is het! En honden en poezen kunnen soms extreem goed met elkaar.
    Misschien je apparaat waarmee je blogt een keer opnieuw opstarten?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart met de grote tekst en de poezen (geen hondje toch?) !
    Raar die tekst dan ineens, ik heb het nog nooit gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x