vrijdag 1 december 2023

Winter

Hallo bloggers, 

Vandaag een simpele winterse kaart in een leuk model van SL.

De Impress stans van CraftEmotions Winter bovenaan gedaan nog wat pareltjes en klaar.












Gebruikte materialen:

CraftEmotions Impress Stamp Dies  Winter 115633/3011

CraftEmotions Glitter snow 118038/0418

Diy block Winter Fun Sl-ES-DCB59

Duo flip card Cutting dies HE-ND-CD709

 

                             Bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten.

Tot de volgende blogpost.
Groetjes Doris x



11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Doris.
    Mooi modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en bewerkelijke kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel zou ik deze kaart niet noemen. Heel mooi gedaan, ik heb van deze mallenserie die met de vierkantjes gekocht, zit nog netjes in de verpakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Doris
    Dat model heb ik pas ook hemaakt leuk he!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart. Leuk model ook.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart met het verliefde stel. Je hebt het leuke model mooi aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig!! Voor mijn verjaardag kreeg ook zo'n model kaart. En het is echt een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely stunning with this gorgeous design, amazing creativity and beautiful colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, mooi model en met heel gaaf papier gemaakt, het is weer een beauty Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En dat noem jij simpel, nou ik vind het kunstwerkjes, leuk model en tof papier

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x