donderdag 31 augustus 2023

Veel plezier!

 Hallo allemaal bloggers,

Op 10 september 2023 zal er bij CraftEmotions het CraftFestfal voor winkeliers plaats vinden.
Ik mag namens CraftEmotions een demo geven met de kleine stempels in combinatie met het  CraftEmotions papier. 
Dit al één van mijn voorbeelden voor deze dag.😀

 Met de stempels Luchtballon130501/5026, Grachtenpandjes met boom 130501/5037 en de tekst stempels 130501/5027 heb ik deze leuke kaart gemaakt.







Wens jullie een hele fijne dag en kom zeker bij jullie langs.
Tot de volgende blogpost, groetjes Doris x




11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de luchtballon Doris.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart is dit weer Doris en knap ingekleurd! Maar hoe kan het ook anders.. 😀
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met de huisjes en luchtballon.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje, doet me denken aan de keer dat ik met de ballon boven Gent voer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een gave kaart gemaakt!
    Geweldig dat je demonstraties mag verzorgen voor dat festival, maar ja, ze weten ook wel wie ze daarvoor vragen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super dat je een demo mag geven!! Dit is een super leuk kaartje om te laten zien.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi kaartje met de gave luchtballon en de he stadse tafereel! Succes met je demo, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je de demo mag verzorgen Doris. Dit is al heel mooi gemaakt met die kleinere stempels. Succes en veel plezier op de dag zelf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Doris
    Wat komt die luchtballon mooi over de stad heen, geweldig ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful creative and fabulous design, and the colours really pop. ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x