maandag 5 juni 2023

I love you & latte

 Hallo allemaal lieve bloggers, 

De voorbije week heb ik volledig gewijd aan mijn vakantie,
 met de kleinkinderen in een Center Parcs te Lommel.
Wat een feestje, heel mooi weer gehad en heerlijk
gaan zwemmen en fietsen een weekje met een gouden randje. 😀

Voor ik op vakantie vertrok heb ik deze onwijs leuke Percolator Plaza van Carla Kamphuis ontworpen voor CraftEmotions gekleurd  met de Derwent Lightfast potloden en op een kaart verwerkt.





Gebruikte materialen:

130501/2314 CraftEmotions Clearstamp Percolator Plaza  Carla Kamphuis

115633/0962 CraftEmotions Big Nesting Die Deckle squares

115633/0824 CraftEmotions Labels 4 sizes

001232/0720 CraftEmotions karton kraft bruin

118040/2002 CraftEmotions Paperpad London

Gekleurd met Derwent Lightfast

Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Wens iedereen een hele fijne week en tot de volgende blogpost.
  Lieve groetjes Doris x






17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Doris.
    Leuke stempel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart en een grappige stempel is dit ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met deze grappige tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn Doris, dat je zo'n bijzondere week hebt gehad. Dat zijn weer veel mooie herinneringen erbij! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze gezellige koffiepot! Mooie stempel is dit ook.
    Fijne dag verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuke stempel, heel mooi op die craft achtergrond. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er heel gezellig uit, de blauwe kan komt mooi uit op het kraft papier. Ben je ook een beetje uitgerust of moet je nu bijkomen van een supergave en drukke vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n vakantie met de kleinkinderen, Doris
    Je hebt een mooi kaartje gemaakt en de stempel leuk ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof geworden met die percolator kan. Hadden wij vroeger ook.
    Mooi ingekleurd en toffe details.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een leuke stempel, je maakte een mooie kaart en de tekst maakt het af! Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je genoten hebt van je vakantie met de kleinkinderen.
    Mooie kaart met de leuke perculator plaza stempel en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met een leuk afdrukje dat je mooi ingekleurd hebt Doris. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, wat is dit een gave kaart! Die leuke stempel is zo mooi gekleurd, echt super gedaan!
    Wat fijn dat je zo genoten hebt, dat neemt niemand je meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend mooi vind ik hem Doris,knap inkleurwerk!
    Heerlijk dat jullie genoten hebben, dat zijn gouden momentjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gedaan Doris. Ik moest even lachen, toen ik bij jouw blog begon. Zo'n geweldig oude koffieperculator, dat moest ik even verder volgen.
    Ik heb er van genoten. Had kennelijk een goede avond, want ik maakte geen fout.Je blog is net zo leuk als vroeger. Veel succes verder. grt s Leny

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x