zaterdag 17 juni 2023

Big and small Adventures

Hallo allemaal, 

Een kaart gemaakt met de clearstamp koi  ontworpen
 door Geertje Burgers voor CraftEmotions. 

Heb lekker zitten kleuren met deze warmte kan ik mij dan toch lekker ontspannen
 voor mij is kleuren zen. 


Een vijvertje gemaakt met Distress inkten met daarin de bijhorende waterlelies en bladeren.
De koi (vissen ) zwemmen heerlijk rond de waterlelies en de grote bladeren.




Hopelijk hebben jullie genoten van mijn vis vijvertje.
Tot de volgende blogpost.
Groetjes Doris x




12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat 'n mooie kaart heb je gemaakt Doris, en prachtig gekleurd. Super hoe je het water hebt 'gemaakt.'
    Heel fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat water mooi gekleurd, het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de nieuwe stempels, mooi ingekleurd, de parels maken het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met deze prachtige stempels !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Doris.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart heb je met die leuke stempels en je kleurtjes gemaakt Doris. Ik word Zen bij het kijken naar deze koele vijver hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, wat heb je er weer een schitterende kaart van gemaakt! Lekker verfrissend ook, zo'n vijvertje, maar ook heel rustgevend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maakte je een mooi tafereel op je kaart, schitterend Doris!
    En wat een te lieve babykaartjes bovenaan je blog 💖💙

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes en heel mooie tafereeltjes met de Koi's en de waterlelies! Doet me meteen denken aan mijn eigen vijver, lelies en goudvisjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, Doris
    Leuk die Koivissen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x