maandag 15 mei 2023

Together we have it all

Hallo bloggers,

Mijn eerste pagina gemaakt in mijn Ringbinder 115633/2010
van CraftEmotions .Wat leuk om te doen😆

Ik heb daarvoor het Paperpad Piatek 13  Precious gebruikt
  daar zitten ook knipplaatjes bij het paperpad. 



Met de 185070/4431 CE Mix stencil stenen muur aangebracht en die ingekleurd met de  Derwent Inktense watercolour potlood.








Benieuwd wat jullie ervan vinden? 

Gebruikte materialen:

115633/0296 CraftEmotions stansmal takjes

185070/4431 CraftEmotions Mix stencil design stenen muur

115633/1103 CraftEmotions stans Big nesting Die labels ( Versterking ringetjes)

115633/0921 CraftEmotions Big Nesting Die cirkels

117032/0580 Piatek 13 Paper pad Precious 12x12

 

Iedereen een hele fijne week en tot de volgende blogpost.

Liefs Doris x



15 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie, mooi zacht van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem geweldig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this!❤️ Doris, one stunning page here very creative and beautiful colours x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pagina heb je gemaakt met het mooie papier en erg leuk de steentjes achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! echt iets voor jou, je kan meer op een bladzijde laten zien als op een kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Doris.
    Zo een mooie achtergrond, en details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pagina Doris. Heel mooi met die "stenen" muur en mooie afbeeldingen. Ook als kaart zou dit mooi zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi met de stenen erachter. Je brengt me op een idee, ik kreeg een paar weken terug leuke plaatjes van mijn schoondochter 😉
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat is je pagina beeldig geworden Doris!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige pagina, het straalt een heel fijne sfeer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige pagina gemaakt Doris, erg mooi gedaan en je hebt fijn DP gebruikt. Gave muur heb je gemaakt ook!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creatie, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Doris !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende pagina Doris
    De plaatjes komen zo mooi uit op die stenen muur achtergrond!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x