zaterdag 11 februari 2023

Neem me niet Koalijk....

 Hallo allemaal,

Met de clear stamp van CraftEmotions
ontworpen van Carla Creaties deze twee leuke 
kaarten gemaakt. 

Deze is ingekleurd met Watercolors Distress Inkten.
De Koala's uitgeknipt en die op een design papiertje van Craft&You met Foam bevestigd.







Deze koala's zijn ingekleurd met Derwent Potloden op kraft papier gestempeld.


Benieuwd welke jullie de leukste vinden.

Koala Tagkaarten
130501/1561 CraftEmotions Clearstamps Koala&Panda Carla creaties.

115633/1103 CraftEmotions Extra large label 

Craft& You  Design papier Baby Paper

 

Allemaal een heel fijn weekend en tot de volgende blogpost.

Lieve groetjes , Doris x

 

 


 


 




18 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met die schattige koala´s, Doris.
    En die tekst vind ik helemaal hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten .
    Leuke teksten.
    Mijn voorkeur is nr 2.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaarten,je hebt de koala's heel mooi ingekleurd, die tekst is erg grappig, haha!
    Fijn weekend Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige labels gemaakt , leuke coala gestempeld.
    Vind die met de groene ondergrond het mooist lijkt of die meer naar voren komt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt.
    De koala's zijn zo ontzettend leuk
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke labelkaarten met de koala's, het geeft een heel verschillend effect door het gebruik van wit of kraft papier. Geinige tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi
    Wat heb je dit super mooi gemaakt.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke kaartjes heb je met deze stempels gemaakt, leuke teksten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 Hele gave tags heb je gemaakt Doris en erg mooi ingekleurd!
    Jij ook nog een fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ leuke tags met die schattige beren. Je vraagt welke wij ht leukste vinden: ik denk dat de kraft label het net iets wint. Maar eigenlijk zijn ze beiden heel erg leuk. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die tekst is helemaal leuk. Je tag kaarten zijn prachtig met dat mooie kleurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe leuk dit kaartje met de koala's. En de aapjes in jouw header zijn ook al zo leuk. Vraagje, ik zie dat ze van Craft Emotions zijn. Zou ik die dan in een "Action" kunnen vinden? Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superschattige kaartjes met de lieve stempeltjes ik vind ze allebei geweldig ik kan niet kiezen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige stempel set. ik vind het op het kraft erg mooi overkomen.

    Groetjes, Astrid.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie vrolijke kaarten. Een mooi effect met het kleuren op Kraft maar ik vind allebei de kaarten even mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier kun je niet tussen kiezen want ze zijn beide superleuk Doris xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x