zaterdag 25 februari 2023

Baby

 Hallo allemaal, 

Met de Mintay papers  Little One  heb ik 4 kaarten gemaakt voor De Hobbyboerderij.

Hier al de twee eerste de rest volgt later 😊


Dit is de kaart binnenin een pocket gemaakt en zo label wat verder laten uitkomen om de kaart te openen.

Hier de link welke materialen ik heb gebruikt:




Ik heb de linken erbij gezet teveel om op te noemen wat ik allemaal heb gebruikt wie interesse heeft klik op de linken materialen daar kan je per kaart zien bij de Hobbyboerderij wat ik heb gebruikt.

Wil je weten wat ik als Dt lid al allemaal heb gemaakt bij de Hobbyboerderij dat is dan deze link
Zijn er vragen stel ze gerust ik antwoord met heel veel plezier op jullie kaarten.

Alvast bedankt om langs te komen en de toffe reactie's op mijn vorige kaart.

Wens jullie allemaal een heel fijn weekend, lieve groetjes Doris x









19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Doris! Leuk met de verrassende binnenkanten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten in jouw eigen specifieke stijl. Alles past zo mooi bij elkaar, perfect gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een super mooie babykaartjes heb je gemaakt, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en hele lieve baby kaartjes Doris met dit leuke papier van Mintay! Ik wens jou ook een fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige babykaarten Doris.
    Mooie materialen heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo schattig je kaartjes. Leuke materialen heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie babykaarten heb je met dat mooie dessin-papier gemaakt Doris. Leuke modellen en tot in de puntjes verzorgd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige babykaartjes, Doris
    Dikke complimenten daarvoor!
    Ik kom nogal eens bij de hobbyboerderij, zeker als het weer wat mpoier wordt dan ga ik op de fiets, wel jammer dat de winkel zo weinig open is
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn dit 2 prachtige kaarten Doris. En ze hebben allebei ook een hele mooie binnenkant!
    Nog een fijn weekend verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige babykaarten heb je gemaakt Doris

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige babykaartjes, ze zien er zo lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!!! wat zijn ze supergaaf Doris.
    Ik vind beide kaarten heel erg mooi!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Doris, wat geweldig zeg! Het ziet er zo mooi uit. Die bijpassende enveloppen zijn helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow....je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige babykaartjes heb je gemaakt, met heel mooi papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super, wat een mooie babykaarten heb je gemaakt.
    Mooi papier heb je gebruikt en met deze modelletjes heb je meteen iets heel speciaals.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee schitterende kaartjes, en hoe gaaf die bijpassende enveloppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave kaartjes!! Zo mooi gemaakt. Ben heel benieuwd naar de andere 2.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x