woensdag 8 juni 2022

Zomaar omdat ik aan je denk

Hallo allemaal, 

Met deze kaart doe ik mee met de liftchallenge Nr 170
De uitdaging is: maak gebruik van de Angled ink blending techniek.

Heb er mij maar aan gewaagd 😀
hoe meer ik werk met de inkten en het inkleuren hoe leuker om te doen.

Is een hele leuke afwisseling van wat ik normaal maak.(vintage)


Heb daar voor Distress inkten en de muziek stempels van Joy!Crafts gebruikt.

  Liftchallenge 170

Tot de volgende blogpost, groetjes Doris x



26 opmerkingen:

  1. Een heel mooie kaart met vrolijke kleuren. Ik kan bijna de muziek hier horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij je er ook mee bezig geweest bent, totaal iets anders maar een hele leuke uitdaging en heel mooi je muziek thema! Ik heb ook je maritieme kaart bewonderd Doris en vind die schitterend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is het geworden Doris.
    Fijn om iets nieuws uit te proberen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk Doris :-D
    Leuk gedaan.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad totaal anders dan je eigen stijl, maar wat leuk dat je je eraan gewaagd hebt! En met mooi resultaat, Doris! Leuk die angled blending zo van links en de muzikanten passen er goed bij! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke uitvoering van deze uitdaging, is echt iets anders hè . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Doris
    Leuke achtergrond met de inktjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi kaartje. Zulke leuke en vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart en vrolijke kleuren gebruikt.
    de maritiem kaart hiervoor vind ik prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een vrolijk geheel mooi uitgevoerd deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed gelukt en mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jij de uitdaging ook bent aangegaan, het resultaat is heel mooi geworden! Ik vind het ook steeds leuker om met inkt te werken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend goed gelukt Doris, een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt uit je comfortzone 😊 Heel mooi met die vrolijke kleuren en die muzikanten erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke kaart in deze felle kleuren.
    Lijkt me een erg leuke techniek om te doen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een schitterende kaart en wat heerlijk vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt een hele mooie lift gemaakt, leuke kleuren en stempels gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat 'n mooie kaart in deze kleuren Doris, ziet er heel fris uit zo. Heel gaaf gedaan met deze inkten en je hebt er fijne stempels bij gebruikt.
    Mooie dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een super kaartje is het geworden!! Leuk bedacht zo.
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk om de uitdaging aan te gaan het is een mooi kaartje geworden met de leuke kleurtjes leuk stempels heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je meedoet Doris. Ik kan de muziek op je kaartje bijna horen.. de 'stralen' in de achtergrond passen mooi bij de stempels die je gebruikt hebt. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een leuke muzikale kaart heb je met deze techniek gemaakt. Lekker vrolijk!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt hiermee een mooie kaart Doris. (Ik dacht dat ik al gereageerd had bij je kaart, maar dan vergis ik me zeker?) Fijne kleuren gebruikt en mooie stempels.
    Nog een fijne avond en weekend.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Adorable and very lovely design ...love the colours used. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om af en toe een uitstapje te maken, zo ontdek je weer leuke nieuwe dingen. Je kaartje is mooi en lekker vrolijk geworden. Super tof dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x