woensdag 29 juni 2022

The sea albumpje

 Hallo allemaal, 

Heb een album gemaakt met als thema de zee daar heb ik foto's ingedaan van Portugal.
Mijn kleinkindjes zijn naar Portugal geweest, dacht hm ga een albumpje maken voor deze leuke kiekjes.
Dit is een album naar een live bij Hobbyvision.

Heb daarvoor het mooie Mintay paperpad Seaside Escape gebruikt.



De voorkant 
Een zelfgemaakte bloempjes en de tekst komt uit Seaside paper die-cuts.














Achterkant

Hopelijk hebben jullie genoten van mijn albumpje.

Tot de volgende blogpost, lieve groetjes Doris 


13 opmerkingen:

  1. Wow, SUPERGAAF Doris! Wat prachtig gemaakt, heel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk album is dit, en -zoals altijd- prachtig afgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er gezellig uit Doris, hele mooie details gebruikte je…een prachtig aandenken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende album heb je gemaakt Doris

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat heb je dat prachtig gemaakt! Iedere keer dat ze het album doorkijken zullen ze weer nieuwe ontdekkingen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijzonder mooi project weer Doris, wat heb je dit knap gedaan! Ziet er schitterend uit in deze kleuren en papier, mooi onderwerp. Prachtig geheel is dit geworden!
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wow wat heb je dit prachtig gemaakt, ik heb er zeker van genoten!
    Wat een mooi papier is dit met die vrolijke kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Doris, wat een mooi album heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig album heb je gemaakt, met prachtig papier, een leuke bewaarplek voor de vakantiefoto's. Ik dacht dat ik al gereageerd had, maar zie mijn reactie niet staan, vreemd.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend album met prachtig dp, daar passen vakantiefoto's van Portugal wel heel mooi in.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Doris, wat heb je dat prachtig gemaakt! Zo mooi afgewerkt en zo bijzonder hoe het in elkaar zit. Ik doe het je niet na...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwww Doris, wat een gaaf album heb je gemaakt icm dit prachtige papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awesome great card and image here, ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x