donderdag 24 februari 2022

Enjoy Today...Be grateful

Hallo allemaal,

Hartelijke dank voor de leuke reactie's op mijn vorige kaart en welkom aan mijn nieuwe leden.
Deze heb ik al een tijde gemaakt als GD van  De Hobbyboerderij:
 Twee kaarten met het Maja design papier ' Bohemian harmony'
De eerste is een schudkaart het schudgedeelte is gemaakt met een lasercut tag.

 Gebruikte materialen 
  https://shop.dehobbyboerderij.nl/detail/2734544/voorbeeldkaarten-februari-2022.htm


De tag als basis de DDBD mal gebruikt
Voor alle gebruikte materialen kan je op deze link alles terug zien:


Wens iedereen een hele fijne dag , tot de volgende blogpost.
Lieve groetjes Doris x

24 opmerkingen:

  1. Wow wat prachtig gemaakt vooral de tag vind ik erg mooi met dat mooie plaatje en de leuke details eromheen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creaties Doris!
    Prachtig gemaakt met mooie details en schitterend fp
    Gisteren ben ik nog dp gaan kopen bij de hobbyboerderij, het was zulk mooi weer dat ik op de fiets ben gegaan, het is ongeveer 25 kilometer bij mij vandaan, maar een hele mooie omgeving daar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige vintage kaarten.
    De tag is zo mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten heb je gemaakt, leuk met het schudgedeelte en alle andere mooie details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Doris. Heel mooi deze stijl.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wát ben je hier toch goéd in, zó mooi weer!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je kaarten schitterend, er is zoveel moois op te zien.
    Leuk met het schudgedeelte bij de eerste kaart.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om bij weg te dromen...Helemaal in Doris-stijl: zoveel te zien, zoveel mooie materialen gebruikt en allemaal perfect op elkaar afgestemd! (Zal mij niet verbazen als je van gastdesigner naar vast DT-lid gaat!)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn 2 supermooie kaarten, ik ben ook helemaal verliefd op dit papier en heb er al 3 kaarten mee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend weer met het mooie Maja papier, er is weer zoveel op te zien! Mooie dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creaties heb je gemaakt Doris....ziet er fantastisch uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vintage is echt jouw ding, het zijn alle twee werkelijk prachtige creaties, zo mooi al die laagjes en kleine details!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee prachtige kaarten Doris!
    Alles is weer heel mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer prachtige vintage kaartjes Doris. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie kaarten. Een vintage kaart met schuddeel heb ik nog niet vaak gezien. Leuk! De tag is ook prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn twee echte "Doris-kaarten", heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige voorbeeldkaartjes, leuk hoe je de plaatjes uit het blok verwerkt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee prachtige creaties, mooi het schudgedeelte gedeeltelijk achter het plaatje. De tweede vind ik schitterend, die doet me verlangen naar de zomer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kaart en tag. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Two beautiful cards and love the shaker tag. Gorgeous designs and papers. Hugs, Carol S,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja wat moet ik zeggen….jij hebt ze weer helemaal op jouw eigen manier gemaakt Doris,beide zo sfeervol en zo’n mooie details! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow…wat schitterend weer allebei…top!
    Hier ben jij goed zo in!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x