donderdag 17 februari 2022

100 Jaar......

 Hallo allemaal,

Vandaag een hele bijzondere dag voor mijn tante ze is 100 Jaar geworden, he he wat een leeftijd.
Tante is de zus van mijn vader ze heeft het heel moeilijk gehad toen mijn papa gestorven is verleden jaar '2021' in februari door corona.  
Maar ze heeft zich gelukkig herpakt en ze leeft nog altijd in haar huisje alleen weliswaar met veel hulp.
Ook verkeerd ze nog in een redelijke goede gezondheid.
We gaan vrijdag(morgen) daar ik nog in Nederland ben vandaag en in de beurs ben.
 Maar alles is al voorbereid voor morgen en ze heeft zo graag een eigen gemaakt kaartje dat heb ik al iedere jaar gedaan voor haar verjaardag en de kerstdagen.


Heb een hoedje gemaakt en die zit in een zelfgemaakt doosje.
Alle materialen zijn van Crafter'sCompanion

Dit kan ik niet versturen en zal die afgeven vrijdag met haar cadeau.




Heb tante deze morgen al opgebeld om haar een dikke proficiat te wensen en ze heeft intussen al deze kaart ontvangen.




Dat was het voor vandaag donderdag zondag ben ik terug met een reminder voor vintage and more 

Wens jullie allemaal een heel fijne dag , liefs Dorisx





























25 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor je tante 100 jaar wat een leeftijd hè, leuke kleurtjes en details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je tante en wat een mooie kaart en hoedje maakte je voor haar. Super!
    Veel plezier op de beurs.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creaties wat zijn ze mooi de hoed en het doosje, de kaart die per post ging is een super leuk model. Krasse dame je tante niet iedereen word zo oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige liefdevolle creaties gemaakt voor je tante met deze mooie respectabele leeftijd zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je tante, Oris
    100 jaar dat is een leeftijd zeg!
    Je hebt een prachtcreatie gemaakt!
    Veel plezier op de hobbybeurs!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een prachtige hoedjes easelkaart. Leuk doosje erbij.
    Dat zal de honderdjarige graag in ontvangst nemen op deze speciale dag.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend Doris super mooi gemaakt allemaal en prachtig papier gebruikt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow 100 jaar dat is niet mis! Gefeliciteerd met je tante en je hebt prachtige kaarten en een mooi doosje voor haar gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 100 jaar... wat een leeftijd!! Gefeliciteerd met deze kranig tante en je hoedje met bijpassende doos zijn beeldschoon!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst gefeliciteerd met je tante, die 100 jaar is geworden. Mooie leeftijd. Ik hoop die leeftijd ook in goede gezondheid te halen. Je hebt prachtige creaties gemaakt en leuke modellen zijn het.
    Veel plezier op de beurs.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Werkelijk prachtig !!!
    Wat zal ze blij zijn !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wát een project Doris, word er sprakeloos van.. zooo mooi object! Hier zal je tante ook wel stil van worden denk ik zomaar. De rozen op het hoedje zijn net verse bloemen.. Ook de kaart die je voor haar maakte is prachtig! Nu is 100 jaar ook wel heel speciaal hè. Veel plezier gewenst vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow 100!! Van harte gefeliciteerd, dat is zeer bijzonder, en je creaties zijn erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat heb je een leuke verrassing gemaakt voor je Tante en dan ook nog in een heel mooi doosje!! Daar is ze vast heel blij mee en ook de kaart die is supermooi.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige creaties voor een prachtige leeftijd! Het doosje met hoedje opsturen zou zo zonde zijn, dat overleeft hij niet. Maar je hebt nog een heel mooie kaart opgestuurd, een heel leuk model, waarbij de bloemen het zo fleurig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow....100 jaar....dat is wel heel speciaal Doris!
    je hebt een prachtige creatie gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik las ook dat Zayden 1 jaar is geworden en morgen je tante 100 jaar van harte gefeliciteerd Doris met allebei en wat heb je ze verwend met mooie creaties en kaarten! Vandaag zal je wel genoten hebben op de beurs, heerlijk dat het weer kan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte met je tante! Jee..... wat een leeftijd!!! Jouw kaart voor haar is echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie voor de 100-jarige! Wat een leeftijd! Ik was vandaag ook op de beurs.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi cadeau voor je tante, leuk dat ze eerst een kaart krijgt, dan verwacht ze niet zo snel nog zoiets moois

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Congratulations to your Aunt on 100 years. Your card is stunning and the box too. Always beautiful designs. Big hugs, Carol S.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh Doris, een tante van 100! Wat bijzonder is dat. EN dat ze het moeilijk heeft gehad met het overlijden van jouw vader, haar broer kan ik me wel voorstellen. Ik heb een tante (zus van mijn vader) van 91 die eens tegen me zei: 'als jouw vader overlijdt, wil ik ook niet meer leven.' De kring van mensen om je heen van dezelfde leeftijd en met dezelfde herinneringen wordt heel klein en als dat wegvalt.... lijkt me razend moeilijk.
    Je hebt een top creatie voor haar gemaakt. Dat krijgt vast een ereplekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je 100 jarige tante en ook een prachtige doosje met hoed. Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd met de 100-ste verjaardag van je tante Doris. Je hebt een heel mooi, fleurig hoedje met bijpassende mooie kaart gemaakt. Wat zal ze opkijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt voor je jarige tante, 100 jaar dat is echt een hoge leeftijd. Hoop dat ze nog lang in jullie midden mag zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x