donderdag 23 december 2021

Fijne kerstdagen

 Hallo allemaal, 

Met deze roze kerstkaart wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gezond, creatief 2022!

Bedankt voor de leuke reactie's op mijn kaarten en hopelijk tot volgend jaar. 


Ik heb mijn boosterprik dinsdag gekregen en heb mij een paar dagen mottig gevoeld hopelijk nu geen inspuitingen meer want ik ben er telkens ziek van. Vandaag voel ik me terug heel wat beter gelukkig want onze kleinkinderen komen morgen kerst vieren. 

Fijne dagen allemaal!
Heel veel liefs Doris x 





18 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage kerstkaart Doris.
    Fijne kerstdagen Wens ik je.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie roze kerstkaart met een leuk plaatje Doris. Mooi model en mooi gedecoreerd weer.
    Vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Doris en Fijne Feestdagen

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sierlijke kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige kerstkaart Doris! Kranig van je dat je toch de inentingen bent gaan doen en je weer aan het opknappen bent. Veel plezier met de kinderen en wens je fijne feestdagen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie roze kerstkaart heb je gemaakt, ook voor jullie fijne kerstdagen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie vintage kerstkaart. Ook een leuk model.
    Fijne Kerstdagen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt je best weer gedaan op deze vintage kaart, daar ben je wel een tijd zoet mee geweest.
    Goed om te lezen dat je weer wat opgeknapt bent, precies op tijd. Ik mag de booster morgen halen, hopelijk zonder bijwerkingen, die mogen ze daar houden.
    Veel plezier met de kinderen en kleinkinderen, heel fijne dagen.
    Dankjewel voor alle inspiratie en je lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vintagekaart Doris, er is weer veel moois op te zien. Wat vervelend dat je ziek bent van de booster, ik heb hem gisteren gehad.
    Ik wens je fijne kerstdagen met je kinderen en kleinkinderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart in niets alledaagse kleuren. Gelukkig dat je de booster gehad hebt, wij ook en we zijn er blij om. Ik wens je hele mooie Kerstdagen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It's a beautiful pink card Doris. Hope you have a wonderful time with your family and friends. Big hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook mooie dagen gewenst! Je laat een prachtige kaart zien Doris! Zo'n leuk model, heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart, Doris!
    Ook voor jullie fijne feestdagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi vouwkaartje met de roze tinten en leuke plaatje
    fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart is dit, een echte ouderwetse "Doris"
    Jouw kerstbal hangt aan de kast want ik heb geen plaats voor een boom
    Goede dagen gewenst, al zal het gemis van je vader wel voelbaar zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige vintage kaart Doris.
    Jij ook fijne kerstdagen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een beauty, Doris en wat kun je er veel moois op bekijken! Mooi in roze!
    Hier ook afgelopen vrijdag de booster gehad en er niet lekker van geweest, vooral de dag erna. Nu gaat het wel weer gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow Doris, in 1 woord Prachtig. Wat ziet dit er fantastisch uit.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x