zaterdag 20 november 2021

Merry Christmas

Dag bloggers allemaal,

Zoals jullie misschien al vernomen hebben is Joy!Crafts gestopt de fabriek is overgenomen en krijgt een nieuwe naam. Dit zat er al een tijdje aan te komen aangezien we heel weinig of niets meer ontvangen als DT lid .Jammer maar zo is het nu eenmaal. 

Vandaag mag ik mijn reminder plaatsen voor de FB Vintage and More  Met als thema een niet traditionele kerstkaart natuurlijk in vintage/shabby Chic.


Ik heb daarvoor het Maja Design papier gebruikt en een plaatje van Pion Design.
Als basis een DDBD mal


Achter het plaatje een oudere mal van MD, takjes en poinsettia van Joy!Crafts en het strikje is van   CraftersCompanion.
Deze keer geen kantje maar parels onderaan, hier en daar wat witte gesso aangebracht.
De Challenge loopt tot 30 november 18.00h 


Deze heb ik gisteren nog gemaakt zal die er maar bij zetten heb die al gepost pop FB.
Had een filmpje gezien van Tiets hoe je het onderste kan maken met ijsstokjes en ben direct aan de slag gegaan met de Snow globe van CraftersCompanion .


                                      
Leuk he , ben nog ééntje aan het maken ga die geven aan mijn twee zonen ze kunnen die dan plaatsen bij de kerstboom daar gaan ze wel mooie vinden en de kleinkindjes gaan er niet kunnen afblijven oei al die sneeuw zie het al zo voor mij hihi.


Bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten!
Wens iedereen een prettige dag verder en tot de volgende blogpost.
Groetjes Doris x



 

16 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart en wat een prachtig tafereeltje bij de sneeuwglobe. Allebei erg mooi gedaan, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en project Doris helemaal super

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jouw vintage kaart! En dat tafereeltje met deze snowglobe, wauw! Ja, laat ze daar maar eens van afblijven 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties, Doris!
    Knap gemaakt, vooral die sneeuwglobe!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat verklaard wel één en ander waarom er veel artikelen van Joy niet meer te krijgen zijn, jammer.
    Je hebt weer mooie creaties gemaakt. Heel schattig is die kerstversiering met al die mooie dieren. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige werkjes in de kerstsfeer. Heel knap gedaan. Je hebt me inspiratie gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een chique vintagekaart, er is zoveel op te zien, de parelrand is staat er super bij.
    Je kersverse creatie is ook prachtig, zal inderdaad moeilijk worden voor de kleinkindjes om eraf te blijven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wist ik nog niet van Joy maar nu dan wel hihi. Wat een prachtige chique kaart in vintage stijl heb je gemaakt Doris. Mooi die rand van parels en prachtige bloemen en fijne takjes erop. Toen scrolde ik even verder en zat ik met mijn neus bijna tegen het scherm hihi. Wat is dat leuk gemaakt met die globe en dan op de voorgrond dat lieve tafereeltje. Schitterend! Nee dat wordt nog een hele uitdaging om de kindjes eraf te laten blijven denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist het ook niet van Joy zal wel op facebook hebben gestaan maar die heb ik niet. Bedankt voor je info Doris. Je vintage kaart is beeldig!!! En je globe vind ik ook prachtig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw!!! Ik vind beide kaarten supermooi Doris!!
    Ik wist het ook niet van Joy, maar nu snap ik wel waarom ik de plakparels vrijwel nergens meer kan krijgen, vooral de gouden niet :-(
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is stunning Doris as is the globe. The details are amazing. I hadn't heard about Joy. My first die cutting machine was a Joy one and had it for a long time. I then gave it to a friend to use. Stay safe Doris and big hugs, Carol S.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee prachtige creaties heb je gemaakt, ik vind vooral de vintage kerstkaart supermooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi papier ook gebruikt en leuke details erop verwerkt.
    De Snow Globe heb je prachtige gemaakt. Mooie details ook op verwerkt. ik denk ook dat je kleinkinderen hier niet vanaf kunnen blijven.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart heb je gemaakt in deze kleuren, een echte ouderwetse Doriskaart :-)
    De globe voor naast de boom is gaaf! Voor de kleinkinderen misschien nog een kindvriendelijke versie?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaartjes mooi vintage papier en plaatje heb je gebruikt
    de globe is ook leuk en weer zo heel anders met het tafereeltje erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vintage kaart en de kaart met globe vind ik helemaal leuk met dat tafereeltje erbij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x