zaterdag 2 oktober 2021

Hoera Hoera

Hallo allemaal, 

Heb een slimline schudkaart gemaakt met de laatste nieuwe materialen van Joy!Crafts.
Heb daarvoor het muziekpapier Floral Melody gebruikt.
Op het mica een trompet met muzieknoten gestempeld en die geembost met witte clear embossing poeder. Het shud materiaal heb ik heel lang liggen het was tijd dat die kon gebruikt worden.



Bedankt voor de leuke reactie's op mijn 
vorige kaart en tot de volgende blogpost, Groetjes Doris x


Gebruikte materialen:
6011/0671 Papierset Design Floral Melody
6015/0001 Joy! Design Stickers - Muziek
6320/0024 Woodsters Muzieknoten
6410/0535 Clearsstempel -Muziek in de lucht
6500/0020 Foam Tape 0,5mm dubbelzijdig klevend
8013/0041 Papierset
8089/0241 Kraft papier zwart
8002/0100Transparante sheets

 


 

 






15 opmerkingen:

  1. Mooi dat het papier doorloopt op het verhoogde kader en de beinkte randen vind ik ook heel mooi staan in deze creatie. Je hebt een heel goede kleurkeuze gemaakt. De bloem met het gaaslint staat heel sierlijk. De trompet kan ik op de foto niet goed terugvinden maar zal in het echt een prachtig detail zijn zoals ik mij het kan voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt heel mooi papier gebruikt voor deze shakercard en wat een gave toef heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met een heel gaaf thema, daar houd ik van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely shaker card Doris. Love the design. Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige schudkaart in hele mooie kleuren en prachtige details Doris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Doris.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige schudkaart Doris
    Mooi dp en prachtig zoals het doorloopt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige schudkaart!
    Ik zie de trompet niet, missen doe ik het ook niet, hahaha.
    De kaart is zo ook al mooi:)
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige schudkaart Doris, mooi zoals alles doorloopt in elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie muzikale schudkaart heb je gemaakt!
    Ik heb hem even vergroot om hem goed te bekijken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke schudkaart Doris!
    Mooi zoals alles doorloopt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje, dat schudgedeelte is prachtig! Staat super bij het achtergrond papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie schudkaart. prachtig gemaakt, alles klopt eraan.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x