zaterdag 21 augustus 2021

Christmas

 Hallo allemaal, 

Iets helemaal nieuw voor mij kleuren met water , heb ik nog vroeger gedaan op school 😀maar dit is nu toch wel helemaal anders.
Hoop dat jullie het mooi vinden en als jullie mij nog tips en trucs kunnen geven hou je niet altijd welkom.

Hou heel veel van vintage maar heb nu toch wat gerief gekocht om te kleuren met water.
En die gaan goed van pas komen want bij Joy!Crafts komt er een nieuwe collectie uit met heel veel stempels enzo....

De bomen, hertje en de sneeuwman zijn ingekleurd met de waterverf.
In het midden van de kaart de bijhorende papiertjes gedaan en een bijhorend plaatje die zitten bij het design papier.







Ik doe graag mee met de challenge:

Voel me helemaal zen met het inkleuren echt een heel leuke hobby hebben wij toch he.
Dank je wel om langs te komen en tot de volgende blogpost, groetjes Doris x 







24 opmerkingen:

  1. Dit is heel mooi geworden Doris. Leuk dat je dit bent gaan proberen en ik vind inkleuren ook heel rustgevend inderdaad. Zeker voor herhaling vatbaar want je kaart is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Doris.
    Ik ben sinds kort ook aan het kleuren.
    Wel leuk werk ,maar heel veel oefenen.
    Succes met kleuren, verven.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd Doris. Weer heel iets anders met watercolour werken, maar het resultaat is mooi.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Doris.
    Leuk dat je wat nieuws hebt uitgeprobeerd. Het kleuren met de waterverf is je goed gelukt. Ik denk dat deze verf ook heel geschikt is om achtergronden mee te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your colouring Doris is fabulous and the image is beautiful. A gorgeous card and love the snowman and trees. Have a lovely weekend. Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuk kaartje geworden en absoluut niet verkeerd voor een eerst keer, ik denk dat je dit ook wel een passie van je wordt :-)
    Is trouwens heel goed te combineren met DP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer een heel mooie kaart, Doris. Het inkleuren met waterverf is je goed af gegaan. Leuk dat je een strookje mica aan de voorkant hebt geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wowww Doris, ik vind 't een waanzinnig mooie kaart zeg.
    Superleuk modelletje en wat leuk dat je eens wat gans anders hebt gedaan met inkleuren!
    Ziet er in elk geval super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Doris
    Mooi met dat aquarel, het is je goed afgegaan dat kleuren, altijd even wennen nietwaar, maar oefening baart kunst
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt echt heel mooi ingekleurd, leuke stempels zijn dit en zo samen met het plaatje is het een mooie kaart geworden,
    Groetejs,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel anders dan wat je meestal laat zien maar oh zo leuk Doris, vaker doen want dit gaat je ook super af 👍!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kerstkaart en ook mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kleuren met water is goed gelukt Doris, je kleurwerk ziet er mooi uit, en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel lief en mooi kaartje heb je gemaakt Doris ........jaaaaaaa we hebben een fijne hobby
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkaart.
    Dat kleuren met waterverf gaat je goed af, het is prima gelukt. Blijven voortdoen, want je bent echt wel goed bezig.
    Bedankt voor je deelname aan de lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een gave kaart Doris....leuk gedaan met de diepte erin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het kleuren gaat je al goed af.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag meteen al bovenaan zo’n prachtige creatie staan Doris…wat een schitterend geheel,heb je mooi gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi plaatje en schattige stempels en mooi ingekleurd. Voor mij weer even geleden dat ik met water in heb gekleurd. ik hou het voorlopig nog even bij mijn Faber Castell en Derwent potloden.

    Groetjes, Astrid,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige winterkaart! Kleuren met water heb ik nog nooit gedaan. Ik heb nog steeds mijn oude Derwent potloden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gedaan dat watercolor! Is leuk om te doen, maar nog niet zo makkelijk! Mooi kaartje, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje met de stempels mooi ingekleurd
    leuke details en vorm kaart heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart en heel mooi ingekleurd!
    Heb ik nog nooit gedaan met water inkleuren.
    Geeft mooi effect.
    Gaan we vast vaker zien.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x