vrijdag 21 mei 2021

Dream....

 Hallo allemaal bloggers,

Wat een weer he  het blijft maar duren, hevige rukwinden en nu en dan hevige regenbuien met hagelstenen ,maar ik verveel me niet terug een beetje meer tijd genomen voor mijn hobby 😀

Een vintage kaartje gemaakt met mijn nieuwe papiertjes van Crafter's Companion "Bloom with Grace "
Heb daarvoor de Ribbon Doily mal van Noor gebruikt een een plaatje van Syta. 

Benieuwd wat jullie ervan vinden....



Tot de volgende blogpost , groetjes Doris 




15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Doris.
    Zo mooi in deze kleuren.
    Alles past weer perfect bij elkaar.
    Hier nog geen drup gevallen in Limburg.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Doris. Ik heb deze mal ook gebruikt gisteren alleen duurt het even voordat hij online gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vintage kaartje, het is idd prachtig papier, de bloemetjes en het plaatje passen mooi bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card Doris. Love the image and the gorgeous lace and ribbon. The butterfly and flowers are so pretty too. A lovely card and design. Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige vintage kaart gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erge mooie kaart Doris!
    Vintagestijl is prachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie romantische kaart, Doris. Het papier is prachtig (van het soort waar ik niet in zou durven knippen, haha) en de vlinder zit daar mooi te pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Doris, het papier dat je hebt gebruikt is echt supermooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi vintage kaartje met de oud roze kleuren en het mooie plaatje, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi romantisch kaartje Doris.
    Geniet nog van het Pinksterweekend ondanks het slechte weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad heerlijk knutselweer Doris. Je hebt een mooie romantisch uitziende kaart gemaakt. Mooi gecombineerd met die bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier hetzelfde weerbeeld Doris, niets aan hè....dan maar lekker knutselen!
    Mooie romantische sfeer op je prachtige kaart in mooie warme kleuren!
    Evengoed fijn pinksterweekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige romantische kaart. Alles past mooi bij elkaar.
    Ja, het is echt hobbyweer. Wij wilden eerst nog op pad vandaag en ergens gaan wandelen. Maar nu gebruik ik de tijd om reacties te plaatsen. Daar komt lang niet altijd wat van.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x