dinsdag 5 januari 2021

Nieuwsgierige katten

Hallo allemaal,

Mijn twee poezen zijn heel nieuwsgierig ze zitten te kijken voor het raam wat er zich buiten allemaal afspeelt. Wat schattig he de stencil met de poezen heel leuk voor poezen liefhebbers, ik heb er nu een winter kaartje van gemaakt. Het is bar koud en ze zitten zo graag gezellig dicht bij elkaar in de warme woonkamer, terwijl de vogeltjes zoeken naar eten.



Bovenaan de tekst winter gedaan met in het midden de mooie kerstroos en aan weerszijden de lampionplant. De wolkjes zijn ook van de partij , leuk he.



 Nog wat blader stencils en een vogelhuisje, bloempjes aangebracht en er plakt al meer dan genoeg op.
Hopelijk hebben jullie genoten van de mijn kaartje , bedankt om langs te komen en tot de volgende blogpost. Wens jullie allemaal nog een hele fijne dag!

Gebruikte materialen:
6002/1608 Stansmal wolkjes
6002/1516 Stansmal Kerstbloem
6002/1531 Stansmallen Kersttwijgen Mistletoe
6002/1534 Stans embosmal Venster met katten
6002/1541 Stans embosmal Lampioenplant
6002/1543 Stans embosmal Winter vogelhuis
6011/0654 Scrap papier Noor Silver Bells
6370/0076 Artificial Besjes naturel
6500/0003 Foam pads 2,0mm
6500/0211 Hobbylijm
8089/0204 Kraft papier A5 300gr






23 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige poesjes voor het raam leuk gecombineerd met de andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk winters kaartje Doris!
    Gezellig die 2 poezen voor het raam!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Doris. Zo nieuwsgierig ben ik nu ook. Doe niets dan zitten ...... Nog bedankt voor je reaktie op mijn blog van 1-1-2021 en de beste wensen voor t nieuwe jaar. grts Leny W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart met prachtig papier. Schattig vogelhuisje ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergave kaart, Doris!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie Doris!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winter kaart Doris.
    Er is veel op te zien.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Doris, wat stijlvol en sfeervol. Zo kan ik ze niet maken, maar van deze geniet ik graag hier op jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie met veel moois op te zien Doris.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Doris. Love the scene you have created and perfect for any cat lover. Happy 2021 and hope you are keeping safe and well. Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk tafereeltje op jou kaart, er is weer veel te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Doris. Wat heb je weer mooie mallen gebruikt om een leuk scene te maken. Super gedaan. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie, winterse kaart met de leuke katjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie winterse kaart, veel leuke details heb je verwerkt.
    Ik wens je ook nog een mooi en gezond 2021!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kunstwerkje Doris! Hele mooie kaart! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat prachtig gemaakt met al die details! Schitterend!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart met heel veel moois!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel veel op te zien inderdaad, een erg mooie en gezellige kaart ook! Gaaf die luikjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart met mooie details!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zooo dacht ik al meteen toen ik je kaart bovenaan je blog zag staan toen ik “binnenkwam”.
    Ik heb hem helemaal goed bekeken en ik kijk m’n ogen uit, zoveel mooie details erop,geweldig weer Doris. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Doris, er zijn weer zoveel mooie details op te zien, ik blijf er weer naar kijken....Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x