zondag 29 november 2020

Najaar

Dag allemaal,

Met de mooie herfstartikelen van Joy!Crafts een leuke najaar kaart gemaakt. Had een boswandeling gemaakt met mijn lieve hond,  toen ik thuis kwam vloog deze kaart uit mijn handen hihi...
De herfstkleuren zijn heel mooi vinden jullie dat ook?  
Alles is gekleurd met distress inkt had enkele bladeren mee vanuit het bos om de kleuren zoveel mogelijk echt te laten lijken.


Deze keer geen plaatje op mijn kaart maar een zelfgemaakte met de mooie clearstamps  van Noor en de oxide distress inkten. 
Zie de eikels op de grond, leuk he...
Bovenaan Bille's bladeren met wat takjes en een jute bloem gedaan.



Rechts op de kaart onderaan , de tekst najaar is getempeld op de stans die bij het envelopje zit '6002/1606 .

Hopelijk heb ik jullie een klein beetje kunnen inspireren , alvast bedankt om langs te komen en een bericht achter te laten.
Tot de volgende blogpost, groetjes Doris. 


Gebruikte materialen:
2001/0012Mix karton blok A6
    6002/1446 Bille's Festoncirkels 
             6002/1541 Stans embosmal Lampionplant
    6002/1531 Stansmallen Kersttwijgen
  6002/1606 Stans embosmal Envelop
                      6002/1579 Stans debosmal embosmal Herfst egel
6370/0079 Jute bloemen creme
                 6003/0098 Stans mal Noor Kastanjebladeren
        6410/0525 Clearstamp Noor Autumn Tree
6410/0538 Clearstamp Loveletters
6500/0121 Tacky Tape 3mm
6500/0211 Hobbylijm
8013/0041 Papierset 30/30 





20 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart Doris.
    Zo mooi zijn de herfstkleuren.
    Leuke details die mooi op kleur zijn gebracht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wandeling heeft je héél véél inspiratie gegeven Doris, dit is prachtig! Héél mooi met die gestempelde herfstbomen in het midden..alles in de kleuren waar ik zó van hou!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die bomen PRACHTIG gestempeld ! Ik dacht eerst dat het wel ene plaatje was, en dan las ik net het omgekeerde! Super gedaan! Ja, herfstkleuren kunnen prachtig zijn ! Heel mooie kaart en heel speciaal in dit modelletje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ik houd erg van deze kleuren en sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi model Doris!
    En de kleuren en details zijn prachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je eigen goed laten inspireren door de herfstkleuren 😊
    Mooi kaartje Doris.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje zo mooi die herfstkleuren word er helemaal blij van leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig is dit Doris en wat een bijzonder model, heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke en aparte kaart Doris.
    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie najaarscreatie, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstkaart Doris,
    mooi met de gestempelde bomen
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Doris, mooie warme kleuren, een leuk model en prachtig gedecoreerd. Ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt je nog eens goed laten inspireren met de wandeling.
    Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt en de 'plaatje' met de stempels past er zo mooi bij !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie herfstkaart Doris, leuk patroon heb je gebruikt, heb ik ooit ook eens gemaakt, toen had ik nog geen blog . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOW!!! Doris this card is just stunning!! The image and the colours are warm and perfect for Autumn. The card design and shape is brilliant. Hugs, Carol S.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw Doris jij bent zeker geïnspireerd door je boswandeling, wat gaaf! Een prachtig model en je zelfgemaakte plaatje met gestempelde bomen is super!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige herfstkaart, ik dacht ook dat het een plaatje was maar het zijn stempels, wat mooi gedaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende herfstige kaart Doris, jij had echt goed rondgekeken in de mooie natuur.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x