dinsdag 10 november 2020

Happy birthday

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge gestart op de fb groep Vintage and More Het is weer een hele leuke thema deze maand en dat is maak een Vintage/shabby chic kaart met zelfgemaakte bloemen, geen gekochte bloemen dus zelfgemaakt van papier, vilt kant noem maar op. De challenge loopt tot 30 november 18.00 uur en je mag met 4 creatie's meedoen.

Dit is mijn kaartje geworden. De kaart is al opgestuurd naar mijn schoondochter die jarig was ze was er super blij. je kan de foto eruit halen en eventueel een eigen foto in doen.








Morgen ben ik terug met een blogpost voor Joy!Crafts .

Hopelijk heb ik jullie wat kunnen inspireren en doe jullie gezellig mee met de challenge.

Tot morgen groetjes Doris x

13 opmerkingen:

  1. Super mooi Doris.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoondochter.
    Deze mooie kaart zal zeker goed ontvangen zijn.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie bloemen gemaakt! Heel leuk om zelf te doen, ik pak ook altijd snel naar malletjes van bloemen.
    Hier zal je schoondochter heel blij mee zijn geweest.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh het is een plaaatje van een vintage kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi vintage kaartje Doris.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, Doris
    Het is dus eigenlijk een soodt fotolijstje, heel handig!
    Mooie accessoires heb je gebruikt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtiggggggggg Doris mooi bewerkt

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your daughter in law must have loved this, it is beautiful.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Doris en ontzettend knap hoe jij zulke mooie bloemen maakt zeg,ik ben jaloers....Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw!! wat mooi, Doris!!
    Ik vind alles op de kaart prachtig, de vorm van de tekst is ook zo gaaf!! En je zelfgemaakte bloemen zijn ook zo supermooi!!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je schoondochter.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning card Doris. Beautiful flowers and a fantastic design. Love all the embellishments too. Gorgeous and will be treasured by your daughter-in-law.
    Hugs, Carol S.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me voorstellen dat je schoondochter hier heel blij mee was, het is dan ook een plaatje! De bloemen zijn ook prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige "Doris" vintage kaart, mooi gemaakt met deze bloemen, ik weet hoe het moet maar gun mezelf geen tijd ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x