zaterdag 14 november 2020

Gefeliciteerd

Hallo allemaal, 

Met de Grungy cirkelmal en het papierset Sweet Herbs een schudkaart gemaakt.
 In het papierset zitten mooie plaatjes en vlinders.






De Dille bloem is ook een hele mooi bloem die je met heel veel kan combineren.
Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie kan geven met mijn schudkaartje, ontzettend bedankt om langs te komen en een berichtje achter te laten.


Gebruikte materialen:
6002/1515 Stansmal Noor scrap Grungy cirkelmal
6002/1532 Stans embosmal Dille bloem
6011/0668 Papierset Sweet Herbs
6500/0022 Foam tape 1,5mm
6500/0211 Hobbylijm
8002/0100 Transparant sheets A4 
8013/0041 Papierset kerst 30,50/30,50

 

 
 



                                                              







  



 


18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Dat is een aparte snijmal met de gerafelde rand.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart. Tof idee om de grunge cirkel op deze manier te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die haker-cirkel en mét de bloem en het prachtige papier heb je verder ook niks nodig voor een leuke kaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    Mooi van kleur en weer zo'n mooie materialen heb je gebruikt.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart.
    Gave stanzen zijn het he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, Doris!!
    Gaaf is de cirkelmal, mooi papier en de dille bloem is ook prachtig.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie schudkaartje,Doris!
    Mooie stanzen heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart Doris.
    Mooi modelletje ook. Toevallig heb ik ook zo'n zelfde modelletje gemaakt, die komt morgen op mijn blog;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, en wat een leuke ronde mal heb je gebruikt, tof om er een schudkaart van te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige schutkaart maakte je...supermooi gedaan! Inderdaad een hele gave ronde mal koos je!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie schutkaart Doris.
    mooie kleuren. en details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi schudkaartje heb je gemaakt mooie cirkelmal heb je daarvoor gebruikt en leuke andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ik houd van schudkaartjes en van bloemen, dus een kaart die op die manier gecombineerd is scoort bij mij sowieso hoog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt deze week weer veel variatie laten zien, deze heeft mooi papier en een vrolijk schudgedeelte, helemaal anders dus. Gaaf kaartje Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A gorgeous shaker card and the flowers are beautiful. Stunning card Doris. Hugs, Carol S,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje! Leuk met het shaker-gedeelte erop.. Leuk dat je op mijn blog langs kwam en bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend schudkaartje maakte je Doris en wat een mooi papier,
    Lieve groetjes xx en nu ben ik bij volgens mij....

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x