zondag 16 augustus 2020

Fijne Feestdagen

Hallo allemaal,

Zijn jullie al gestart met de kerstkaarten?  Er zitten prachtige kerstmaterialen in de 6de collectie van Joy! Crafts en mijn handen kriebelden om alvast te starten met deze prachtige materialen.




 MDF Kerstbal eerst bewerkt met witte gesso dan een design papiertje erover en met de Polybesa Sneeuwvlokken overtrokken met witte structuurpasta.
Zo verder afgewerkt met de Prachtige Poinsettia, een Woodster hertje en de mooi boompjes.
Bovenaan nog een blauwe strik die vond ik passend bij het papier.




Wens jullie allemaal een fijne dag, leuk dat jullie een berichtje achter laten en hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze prachtige materialen.

Tot de volgende blogpost, groetjes Doris 




Gebruikte materialen:

6011/0654 Scrap papier Noor Design Silver Bells

6200/0160 MDF Kerstbal

6002/1460 Snijstencil Rij Bomen

6002/1493 Stans embosmal Noor Poinsettia

6002/1506 Stans embosmal Noor Dennen

6002/0619 Polybesa embosstencil Sneeuwvlokken A5

6320/0010 Woodsters Houten hertjes

6410/0537 Clearstempel Noor Silent Night

6100/0495 Paper blossoms lijm

6500/0211 Hobby lijm






19 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje in mooie kleuren en leuke details maakte je Doris.
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Doris.
    Mooie nieuwe hobby spulletjes zijn er weer uitgekomen.
    Top kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, Doris! Inspirerend is het zeker.
    Ik ben alleen nog maar in mijn hoofd begonnen aan de kerstkaarten, zal nog wel even duren tot ik met mijn handen begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw....wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstbal, er zoveel moois op te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt super leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, Doris!
    Mooie materialen gebruikt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Doris.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie bal heb je gemaakt met het stencil en leuke feestelijke details toegevoegd. Ben afgelopen week gestart met kaarten voor de kringloopwinkel en jouw studio light boekjes eens ter hand genomen, daar kon ik nog best veel uit maken en het werd nog leuk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Doris.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty heb je gemaakt...supermooie kleuren bij elkaar...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kerstkaartje, Doris
    Ik maak af en toe wat kerstkaarten een soort serie zeg maar...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kerstkaart Doris, ik heb ook al nieuwe kerst stansen gekocht, ze zijn heel leuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Leuk om met de gesso te spelen voor een mooie achtergrond, je geeft me zeker weer inspiratie .....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooooh wat een prachtige kerstbal kaart met al die mooie details is het gewoon een plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is jouw kerstbal creatie! Prachtige combinatie van alles wat je gebruikte. Ik maak soms kerstkaarten, vaker een serie tegenwoordig. Maar ik moet er wel echt in een bui voor zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstbal. Nee ben nog niet begonnen met kerstkaarten, zeker dit weer helpt niet. zal wel weer last minute worden.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kerstkaart Doris. Een mooi basis vorm en zoveel mooie details erop verwerkt. Blauwe kerstkaarten vind ik ook altijd heel chique. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x