maandag 11 mei 2020

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Er zijn weer prachtige materialen in de collectie 4  Ik heb het lang takje verwerkt met de mooie stempel uit de collectie 3.
Ik heb daar voor het Papierset Mint patronen gebruikt.  Een takje die je met heel veel kan combineren.
Het lang takje en de stempel heb ik gekleurd met de Spectrum noir Tri-blend alcohol stiften.




Aan de binnenkant  van de kaart heb ik nogmaals het lang takje gedaan.Deze kaart kan je terug vinden in het Joy!News van April.
Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag, tot de volgende blogpost


Gebruikte materialen:
6002/1472 Stans cut debossing lang takje
6004/0039 Clear stamp Noor Crafty Cocktail
6011/0648 Papierset Mint patterns
6410/0527 clear stamp Zentangle stamp
8099/0270 papierset linnen structuur donkergroen 200gr




19 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Doris!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi model kaart, Doris!
    Ook het plaatje zo mooi ingekleurd, alles past weer mooi bij elkaar!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje, ook de binnenkant is zo helemaal af!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Doris!..leuke model en ook de binnenkant zo mooi afgewerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie chique kaart Doris
    Het lange takje vind ik super mooi.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje is dit Doris...leuk modelletje en ook de binnenkant heel mooi afgewerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze moest ik eerst eens even vergroten om te zien hoe je hoek gedaan had, ben wel nieuwsgierig hè
    heel leuk gemaakt, het past allemaal weer zo mooi bij elkaar, 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurrijke kaart maakte je Doris, ik vind de Mandela (dat is het volgens mij toch?) een mooi blikvanger. Een fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi Doris !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje leuk hoe alles zo mooi bij elkaar combineert leuk dat takje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker heel iets anders dan we meestal bij je zien maar wel erg mooi Doris!
    Heel leuk de schuine voorkant en de fragiele takjes erbij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie stijlvolle kaart. Anders dan wat je normaal gesproken maakt maar wel heel mooi en chique. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn de takjes leuk, mooie kaart met de schuine voorkant en de leuke stempel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x