maandag 16 december 2019

Dress in Style

Hallo bloggers,

Mannenkaarten maken zijn met de deze mooie papiertjes en snijstencils een makkie 😀
Deze kaart heb ik gemaakt voor onze oudste zoon, is jarig 30 Dec. 


De basis mal is  Jilliez Cardcreator en daarop de mooie papiertjes Men's World, Gentlemen Style
en de prachtige snijstencils Gentlemen vest. Zie naar de mooie details in de das dan de kleine knoopjes helemaal top hé.
De Margriet bloem is een mal die je meerdere keren gaat terug zien op mijn kaarten ik vind het een heel mooie bloem en voor iedere gelegenheid past die perfect.


De Kaartstaander is ook één van mijn favorieten echt een aanrader.
Hier zie je beter de details op de bruine label de gave snijstencils Billes Background Hearts .


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren, tot de volgende blogpost.
Wens iedereen nog een fijne dag ! Groetjes doris 



Gebruikte materialen
6002/6107 Snijstencil Basis labels 6st.
6002/1363 Snijstencil Billes Background Hearts
6002/1406 Snijstencil Symmetrical card  Pendant/standard
6002/1412 Snijstencil Marguerite
6002/1422 Snij embosstencil Gentlemen vest
6011/0575 Papierset Men's World 
6011/0636 Papierset Noor Gentlemen Style
6011/0420 Labelvellen Noor Gentleman Style
6100/0495 paper blossoms lijm
6410/0522 Clear stamps Vintage Jeans
6410/0342 Clear stamps Grunge Texture
6500/0001 Foam Pads 1,0mm
6500/0211 Hobby lijm
6500/0034 Lijmvellen A3
8089/0211 Kraft geribbeld karton
8089/0203 Kraftpapier 300gr
 Jilliez Cardcreator 2018-0017




17 opmerkingen:

  1. Mooie stoere mannenkaart. En het prachtige papier van noor.
    Leuk de labels zo.
    De standaard is mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf gedaan! Ik vind ze altijd maar lastig, de mannenkaarten. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart. Ik ben ook helemaal weg van de gilet mal. Prachtig papier ook.

    Groetjes, Astid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige mannenkaart!!! Super super mooi Doris.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een stoere kaart voor je zoon het papier is erg mooi, leuke details heb je gebruikt enne als vast gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een prachtige en stoere kaart voor je bijna jarige zoon. Het mannenvest is super net als de tekst. De bloem past bij alle gelegenheden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht van een mannenkaart. Je hebt me zeker geïnspireerd. Blijft moeilijk om voor mannen iets leuk te maken dus is alle inspiratie welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart en wat een mooie hartjesstans ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gave kaart ! Zoveel op te zien !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mannenkaart Doris, leuk model, heel mooi het mannenvest en je hebt alles weer geweldig gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal geweldig Doris. Deze kaart is super leuk en je zoon zal er blij mee zijn!!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Doris
    Mooi deze mannenkaart daar zal je zoon blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze mannenkaart mag er wezen en gelukkig zijn er veel artikelen voor mannen uitgebracht zodat we iets makkelijker een mannenkaart kunnen maken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alvast gefeliciteerd met je Zoon zijn verjaardag en ik vind je kaart SUPER!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart heb je voor je jarige zoon gemaakt. Leuke labels en hele handige kaartenstandaard!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x