maandag 14 oktober 2019

De boskabouter

Hallo allemaal,


Wat zijn de kabouter stansjes van Rien Poortvliet leuk. Het bijhorend Design Papier 6011/0604
 " kabouterwinter "en het Design Papier 6011/0604 " De kabouter "zijn super om te combineren met de kabouter stencils.


Deze kouters maken een leuke wandeling in het bos, tussen het struikgewas ontdekken papa kabouter en zoon de prachtige paddestoelen. 
Bovenaan zit meneer de uil het hele gebeuren af te loeren.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om aan de slag te gaan met deze leuke stencils.
Alvast bedankt om op ons blog langs te komen en een berichtje achter te laten!

Tot de volgende blogpost, groetjes Doris x
Gebruikte materialen:
6002/1262 Cutting stencils Endless clouds
6002/1178 Cutting stencils Grass border
6002/1402 Cutting  Embossing Debossing stencils Paddenstoelen 
6002/1372 Cutting  Debossing stencils Gnome and son
6002/1410 Cutting Embossing  Debossing stencils Wishing tree
6011/0604 Knipvellen/design paper ­- Rien Poortvliet- Kabouterwinter
6011/0604 Knipvellen/design paper – Rien Poortvliet- De kabouter
6500/0026 Foam Tape
6500/0123 Tacky tape
6500/0211 Hobby Glue
8089/0231 Kraft paper White
8099/0221 Metallic cardstock linen structure White

    


15 opmerkingen:

  1. Super schattig! Ik houd zo van de kabouters van Rien Poortvliet (heb mijn toilet er gezellig mee gemaakt, haha), maar weet niemand die ik zo'n kaart kan sturen en dus geniet ik van de creaties van anderen ermee, zoals die van jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tafereeltje heb je met die kabouters van Rien Poortvliet gemaakt. Heel leuk hoe je die wolkjes bovenaan gemaakt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk de kabouters van Rien.
    Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fun scene you have created Doris, with the gnomes and the owl. A great card. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt met deze schattig kaboutertjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi tafereeltje Doris.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Doris
    Mooi dit kaartje met kabouters, ja Rien Poortvliet kon toch zo mooi tekenen, ik ben groot fan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om te zien als kaart, ben een echte fan van Rien, zo mooi getekend allemaal.
    Ik geniet ook nog steeds van je papier, een bedankkaartje moet nog steeds gemaakt worden, kan niet zo goed kiezen Schaamrood staat op mijn kaken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat superschattig zeg !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk!!! Geweldige kaart, wat een leuk tafereeltje en dan met die diepte erin! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart !!!!!!
    een plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable scene and great dimensions! Love the gnome!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooi tafereeltje gemaakt, leuk is deze tentkaart
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x