woensdag 4 september 2019

Believe in the magic of Christmas


Hallo allemaal,

Mijn bakje met kerstkaartjes wat bijvullen voor je het weet is de tijd aangebroken om kerstkaarten te versturen en ieder jaar stel ik vast dat ik kaarten te weinig heb. 
Deze keer heb ik een easel schudkaart gemaakt met het prachtig Design papier Christmas Celebration.


In de schudkaart de little Deers '6002/1349'  en de Forest Deers '6002/1350 'gedaan en bovenaan de mooie Christmas decoratie 6002/1346.
Het meisje in de slee 6002/1376 (Anton Pieck) ingekleurd en aan de buitenkant van de cirkel gekleefd.
De tekst is gestempeld op de kerstkroon stencil. de kleine stencils klokje en strikje met de hulst bladeren horen bij de kerstkroon stencil, leuke kleine stencils om mooie details te geven op je kaart.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie kan geven met deze creatie. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie bezoekje en de lieve reactie's .
Groetjes Doris x


Gebruikte materialen
6002/1340 Cut/embos/debosstencil Christmas crown
6002/1346 Cut/embos/debosstencil  Christmas decoration
6002/1349 Cut/debossing stencil Little Deers
6002/1350 Cut/debossing stencil Forest Deers
6002/1376 Cut/embos/debosstencil  Anton Pieck Girl in the sled
6011/0628 Design paper Christmas Celebrations
6410/0114 clear stamps Merry Christmas
6500/0020 Foam tape
6500/0123 Tacky Tape
6500/0211 Hobby lijm 
8002/0100 Transparent Sheets
8011/0651 Glitterkarton A4 kerst
8013/0134 Metallic cardstock rood
8099/0221 Metallic cardstock Linen structure wit




17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke easel schutkaart ,Doris.
    Het sleetje van Anton Pieck is leuk.
    Ik zie nog meer mooie details.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en zo gaaf met dat schud model...het wil mij niet erg lukken nog om dat voor elkaar te krijgen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so gorgeous!! I love the round easel shape of the card and the beautiful winter scene!! The details are fabulous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Doris!!! Wat een prachtig opgebouwd geheel!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dit schudmodel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is schitterend, mooi zo'n easel en schudkaart tegelijk!
    Ik stuur alleen mensen die het waarderen een zelfgemaakte en ik kan zelfs dan niet iedereen die mij stuurt een retour geven. Het ene jaar heb ik er meer zin in dan het andere jaar en het mag bij mij absoluut geen moeten worden. Dot wordt zo'n mager jaar met de vloerrenovatie, het pensioen van mijn man en mij en dan lekker weg samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooie kerst easelcard, leuke materialen gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Doris! En kerst komt inderdaad alweer dichtbij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Doris
    Wat een leuk easelkaartje met schudgedeelte!
    Prachtige details erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de hertjes en al die andere mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh wat een mooie sfeervolle kerstkaart Doris. Je hebt het schudgedeelte zo mooi gevuld dat het wel zo'n luxe snowglobe lijkt. Prachtig!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x