zaterdag 15 juni 2019

( Joy news juli ) kerst

Hallo allemaal ,

Voor het Joy!News krantje mocht ik aan de slag met de nieuwe collectie kerstmallen .
Leuk maar toch wel heel spannend het was voor mij de eerste keer dat ik daaraan mocht meewerken.
Ik heb 2 kaarten en een borduurring gemaakt.
Dit is één van mijn kaarten met de mooie mallen van Noor Design .







Benieuwd wat jullie ervan vinden .
Dank je wel voor je bezoekje en tot de volgende blogpost !

Gebruikte materialen:
6002/1229 Cutting stencil Jingle Bells bow
6002/1231 Cutting stencil Jingle Bells Guirlande
6003/1312 Cutting stencil Sketch Art – Christmas tree
6003/0094 Cutting  stencil Vintage Flourishes Mistletoe
6011/0610 Design paper Jingle Bells
8099/0239 Metallic cardstock - linen structure
8099/0221 Metallic cardstock - linen structure
6013/0340 Knipvellen Seasons’Greetings
8089/0211 Cardboard
6410/0114 Clear stamps Merry Christmas
6001/1505 Box with thread
6500/0034 Glue sheets
6030/0002 Brads rood
6300/0203 Ribbon sheer/satin 3 metallic gold/silver
6500/0123 Tacky tape
6500/0052 Foam pads zwart 1,5mm
6500/0211 Hobby lijm




15 opmerkingen:

  1. Wat een pracht van een winterse kaart is dit, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Doris, jij weet wel raad met de nieuwe mallen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....wat een schitterende kaart Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart met mooie mallen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagd hoor een prachtige winterse kerst kaart.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart heb je voor het nieuwe krantje gemaakt Doris. Leuk om de nieuwe mallen uit te mogen proberen en die eer van publicatie is je van harte gegund hoor. Logisch dat je het spannend vindt maar het is je zeker toe vertrouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Doris,
    Das toch wel weer een toppertje( bedoel 1vd vele toppertjes)
    Mvg Gina 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de nieuwe stansen, de randstans had ik ook besteld, vandaag ontvangen, dus kan ik ook aan de slag
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart. Ik heb de randmal gisteren ook gekocht, zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so stunning!! I love the squirrel and the beautiful holly frame!! It's so gorgeous!!Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje geworden, maar jij weet er wel raad mee, er komt altijd wat moois uit je handen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Doris!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Doris, wat een prachtige nieuwe stansjes heb je daar voor gebruikt...en de kleurtjes matchen zo goed met elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje is dat geworden met dat schattige eekhoorntje mooie randmal en de mooie bloemetjes erbij
    groetjes ellen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x