donderdag 18 april 2019

Bloemen


Hallo allemaal,
Vandaag een fleurige kaart gemaakt voor De Hobbyboerderij 
uit de collectie Mintay papers " Bloomville "



Ik kan hier niet veel uit leg over geven ik heb heel veel geknipt en geplakt 😅
om deze kaart te maken .


Ik heb de foto van De Hobbyboerderij er bij geplaatst had al foto's genomen en heb achteraf het kleine vlindertje nog op het vogelhuisje gedaan en vergeten foto's te nemen.😄



Als je helemaal bovenaan op De Hobbyboerderij tikt kom je bij de gebruikte producten.

Mijn volgende blogpost is de 21april voor de bloghop van Joy!Crafts .

Wens iedereen een gezellige Paasweekend !
Tot de volgende blogpost .
Groetjes Doris x 



9 opmerkingen:

  1. Vind het een pracht van een kaart geworden, Doris!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Doris ! Daar zit inderdaad veel knip en plakwerk in.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier heb je gebruikt,, mooie, volle kaart is het geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card Doris. A lot of cutting and sticking!! Stunning! Happy Easter. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad veel knip en plakwerk maar wel een prachtig resultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, heel..... fleurig :-)
    Wat zal dat veel werk zijn geweest, heel knap fedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, this is so stunning!! I love all of the gorgeous flowers!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke bloemenpracht is het!
    Mooi hoor, mooi design papier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x