zaterdag 2 februari 2019

Steampunk train

Hallo allemaal bloggers ,

Welkom aan mijn nieuwe leden, dank je wel dat jullie mij willen volgen !

Vandaag iets helemaal anders dan dat jullie van mij gewoon zijn de romantische vintage hihi

Ik heb drie voorbeelden gemaakt voor De Hobbyboerderij met het gaaf papier van stamperia 
uit de serie "Voyages Fantastiques" Het is een stoer kaartje geworden.
Hier is er al één voorbeeldje, de rest volgt .😄


De basis is gemaakt met een Dutch Doobadoo mal .
De tandwieltjes zijn embellishments van Tim Holtz . 
Die heb ik bewerkt met frantage en op het plaatje nog hier en daar wat gestempeld met de Crafty Individuals en als toetje hier en daar wat mini prilss aangebracht.

Wil je weten wat ik allemaal heb gebruikt :

Alvast bedankt om langs te komen tot de volgende blogpost .
Lieve groetjes Doris x

Fran-tage embossingpoeder - StampendousStempels - Crafty IndividualsDecoratie artikelen - US Art Quest


15 opmerkingen:

  1. Such a fabulous card Doris. The papers are gorgeous and so perfect for a male.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooohhh mooi!
    Dat kun je dus ook prima :)
    Stoere vintage kaart!
    Leuke details erop, ben benieuwd naar de andere 2.
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so gorgeous!! I love the shape and the papers you used!! The vintage details you added are fabulous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The detail is amazing Doris. A real piece of art. Stunning! Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende creatie Doris. Super mooi gemaakt met mooi papier en prachtige details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A wonderful piece of mixed media Doris and I adore the colours that you've used. It's a great piece of Steampunk x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie stoere kaart is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GAAF! kaartje Doris, een echte mannenkaart in schitterende kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige en stoere mannenkaart Doris,
    De kleuren zijn heel mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creatie, stoer en vintage tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave steampunk kaart, de kaartvorm past er perfect bij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x