woensdag 14 november 2018

I ❤️ Winter




Hallo allemaal,
Hartelijke dank voor de vele leuke reactie's op mijn vorige kaart .

Vandaag laat ik een aantal kaarten zien die ik heb gemaakt voor De Hobbyboerderij.
Deze kaarten heb ik gemaakt met het design papier Pion design "Winter Wonderland "


Boekje gemaakt met Mery's book Joy!Crafts 








Kerstballen kaart gemaakt met de DDBD mal
Op de kleine kerstbal  daar heb ik de diamond bauble shaker gebruikt van Tonic .



Nog een winterkaart daar geef ik een workshop mee
vandaar laat die van binnen nog wat geheim😀



Nog drie kaartjes 



Hopelijk hebben jullie genoten van mijn kaartjes !
Bedankt om langs te komen tot de volgende blogpost .

Fijne dag allemaal !
groetjes Doris x



















13 opmerkingen:

  1. Wat een creativiteit Doris. Een heel mooi boekje en een prachtige serie kaarten. Alles past zo mooi bij elkaar, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creaties Doris. Ik vind ze allemaal prachtig, maar de winterkaart in het bijzonder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh...wat een super leuke winterse projecten, Doris. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is maar 1 woord voor Doris: chapeau!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet er dit weer prachtig en schitterend uit Doris
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke winterse kaarten heb je gemaakt!..ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful collection of cards and I love the album too.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw ze zijn allemaal schitterend Doris. Wat is deze lijn van Pion mooi he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, they are all so stunning!! I love the designs and details of each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gemaakt in vintage stijl, zowel je boekje als je kaarten! Je hebt zelf ook vast genoten van het maken, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous cards Doris. The designs and details are stunning. Big hugs, Carol S,xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie serie kaarten heb je gemaakt Doris!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig met al die winterse tafereeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x