dinsdag 4 september 2018

Prettige Kerstdagen


Hallo allemaal ,

Ben naar de beurs geweest in Den Bosch en we hebben er een weekendje van gemaakt .
Weer een paar leuke spulletjes gekocht . 
Zaterdag gewandeld in Den Bosch en was volledig uitgeteld moe maar voldaan .

Vandaag heb ik een kerst aquarel gemaakt met een stempeltje van Nellie Snellen .


Daarvoor heb ik de Distress Oxide gebruikt .
Nog wat sneeuwpasta en een beetje glitter op de sneeuwpasta gedaan.
Iets helemaal anders dan jullie van mij gewoon zijn 😀
Benieuwd wat jullie ervan vinden ?

Dutch Card Lovers : alles mag 


Bedankt om langs te komen tot de volgende blogpost 
Liefs Doris x


22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Daar zou ik wel de kerstvakantie door willen brengen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met het sneeuw erop.
    Jammer dat ik je niet herkend heb. Ik heb drie dagen geholpen op de beurs bij Hobbidee, zal je vast wel voorbij onze kraam zijn gelopen, want zij zaten tegenover de wc's. Hihihi.
    In Den Bosch is het goed vertoeven. Heb je zeker ook een Bossche bol gegeten bij Bakkerij de Groot!?
    Als wij naar Den Bosch gaan om te winkelen, is dat altijd het eerste waar we naar toe gaan als we uit de trein komen, want dan loop je er toch langs als je naar het centrum gaat. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Doris, heel anders dan wat ik normaal zie op je blog, maar ook erg mooi. Fijn dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely gorgeous Doris. I love the wonderful Christmas scene.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo een weekendje Den Bosch te doen Doris. Heb je ook lekkere Bosche bollen op?
    Je kaart is mooi, het lijkt wel een klein schilderijtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan dit kaartje...wat een leuke stempel is dit zeg! Ik ken ook de Bossche bol van bakkerij de Groot zoals Astrid verteld...heerlijk! Leuk dat je naar de beurs bent geweest!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt, Doris.
    Gezellig zo´n weekendje Den Bosch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Idd iets heel anders,maar erzijn er meer die zoiets lieten zien.Ik waag me nergens aan. Bedankt voor je mail als reactie op mijn blog na vele weken. Ht deed ons erg goed.
    Ik zou willen, dat alles gewoon was. Maar ja.
    Je vroeg eens een adres om Delft eens te bezoeken. In Svhipluiden langs de Gaag is een leuke B&B. En ook richting Maasland is er eentje. Bijeenboerderij. Dus hondjes geen punt. 5km van Delft.
    En als je het eens probeert, ben je hier van harte welkomvoor het een en ander.Liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the snow effect and a gorgeous card Doris. Very different and still a beautiful card. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel iets anders Doris, maar heel knap en prachtig gedaan!
    Altijd leuk om andere dingen te proberen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow!! This is so stunning!! I love the beautiful scene you've created!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal Top!
    Prachtig gestempeld. Sneeuw is ook erg mooi.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne dag en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel prachtig gestempeld winters landschap. Erg mooi met die sneeuw erbij.
    Leuk om weer eens iets anders te proberen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Doris,
    Idd iets helemaal anders,maar daarom niet minder mooi!.
    Mvg gina 😃🦋

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie stempelkaart heb je gemaakt, ik ben ook bekend met deze Bossche bollen ze zijn echt heerlijk en erg groot!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Doris!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer een prachtige kaart mooie stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eindelijk weer eens een keer op je vlog.
    Wat een speciale kerstkaart heb je gemaakt echt schitterend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf! Door de sneeuw onstaat er diepte in je kaart, mooi effect. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi winters tafereel. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x