zondag 12 augustus 2018

Leuke kaarten


Hallo Allemaal,

Hartelijke dank om de reactie's op mijn vorige blogpost ! πŸ˜„

Hier ben ik alweer met een paar nieuwe creatie's .
die heb ik gemaakt voor De Hobbyboerderij.

Deze kaarten zijn gemaakt met scrappapier van 
#PionDesign uit de serie "Life is peachy".


De basisvorm van deze easelcard is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. De gebruikte bloemen zijn afkomstig van 49 and Market en Wild Orchid Crafts.

Deze malletjes heb ik gebruikt voor de kaart .
wil je meer weten dan kan je langs deze link al de gebruikte materialen terug vinden.

   






Aan de 2 zijkanten zie je terug de joy mal heel leuke mal die heb ik tweemaal gestanst met design papier.
Rond het plaatje de mal van joy gebruikt en heb kleine bloempjes gemaakt met de MD mal met in het midden nuvo glitter.

   
 Wil je weten welke producten ik nog heb gebruikt kan je terug op deze link πŸ˜€
de nodige materialen vinden .


Bedankt om langs te komen ! 
Wens iedereen alvast een fijne nieuwe creatieve week toe .
Groetjes Doris x


15 opmerkingen:

  1. Beeldschoon deze kaart en wat een werk...petje af hoor!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik keek nog eens bij jou en zie dat je twee van die mooie creaties hebt gemaakt...net als de eerste een lust voor het oog!
      Gr Ellen

      Verwijderen
  2. Wow, your cards are so stunning!! The designs are so elegant and gorgeous!! I love all of the amazing details!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Noem dit maar leuke kaarten....ik vind ze schitterend en wat is dat pionpapier toch mooi he. Het zijn weer prachtige kaarten geworden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn met recht creaties te noemen! Mooi om je kamer mee op te sieren, pronkstukjes zijn het Doris . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Doris dat zijn 2 schitterende kaartjes...Ik vind ze allebei zoooooo mooi ...alles klopt eraan...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two stunning cards Doris. Beautiful images and embellishments. The designs are fabulous as the papers are too. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt met het mooie papier en de leuke stansen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Doris !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten en wat een mooie mallen heb je gebruikt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. QuΓ© lindas. Esa tΓ©cnica no la sΓ© usar.
    Saludos desde Chile

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn je beiden kaarten geweldig mooi gemaakt Doris , en zoveel mooie details en spulletjes erop verwerkt toppie !!
    fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. moooooi doris
    als je bij mij langs komt zou je dan weer ff op volgen willen klikken heb een nieuw blog aan moeten maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Doris,
    Kan alleen maar met veel bewondering naar je prachtige creaties kijken πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ’πŸ˜ƒπŸ¦‹ mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x