vrijdag 13 januari 2017

Ballet ......


Hoi Lieve bloggers ,

Welkom aan mijn nieuwe volgers .
Bedankt voor de vele leuke reactie's op mijn vorige blogpost !


Een lange blogpost deze keer .....
Dit is een kader van grootmoeders zolder hihi
waarschijnlijk herkennen jullie dit van vroeger ...

Nu word dit niet meer opgehangen toch bij ons niet 
heb die volledig uit elkaar gehaald en bewerkt met cracle paint 
en wat paarse  spray verf en dan wat geschuurd ... maar heb die nog niet helemaal naar mijn zin .
Denk deze zomer die nog eens opnieuw te schuren en te bewerken .
Vind de vorm heel mooi en er zit een flinterdun glas in .


Hier zie je wat er van geworden is 
 pion design papier lavendel gebruikt 


Heb een corsage gemaakt en van ijzerdraad een kapstokje gemaakt .
Het kapstokje met vintage mahogany embossing bewerkt .

Onderaan het kleedje nog wat kant 

rechts heb ik de een beetje ddbd softboard frame gekleurd 
met een takje en wat parels erop 






De ballet schoentjes en popjes zijn een setje van prima marketing 
als je goed kijkt danst ze hier precies bovenaan op de trappen 
en de ballet schoentjes hangen aan de trap leuning .



Die foto met het kader is niet zo goed gelukt door dat  het glas reflecteert .
Zoals ik al schreef het kader ga ik waarschijnlijk nog bewerken deze zomer buiten 
is nog niet helemaal naar mijn smaak .
Benieuwd wat jullie ervan vinden .......





Tot de volgende blogpost 

Groetjes Doris x






24 opmerkingen:

  1. S C H I T T E R E N D !!!
    In een woord. Je bent voor mij een treffend iemand met een enorme creativiteit. Mag ik een beetje jaloers zijn?
    Je schreef eens woonde ik maar wat dichterbij. Datzelfde zit ik nu te denken: "Woonde ik maar een beetje dichterbij" !!
    Ik heb van al je fotoos zitten genieten.
    liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het nu al een prachtig kunstwerkje!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er schitterend uit Doris en prachtig gemaakt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...wat ontzettend mooi gemaakt, Doris.
    En inderdaad, iets dergelijks hing bij mijn oma's ook aan de muur. Geen idee waar het gebleven is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Doris ... wat is dit onwijs prachtig ... een echt kunstwerkje heb je gemaakt ! Wat een super mooie materialen heb je allemaal gecombineerd ...
    Ik zit hier echt met open mond naar te kijken !
    Super hoor !!!!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is absolutely gorgeous!! I love the gorgeous dress and the ballet shoes!! The details are so amazing!! Wow!! Love this!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat prachtig gemaakt Doris, echt een blikvanger en zo leuk dat je het lijstje gepimpt hebt in een nieuwe kleur. Het past geweldig goed bij elkaar allemaal.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I wish the translation was better as it is still difficult to understand your blog. It says that you have 2 children ages are 80 and 88!! You are not old enough to have children that old!! This is so beautiful and a stunning design. Have a lovely weekend. Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...wat is dit mooi gedaan Doris! Een hele klus en ik vind het top!
    Het stukje sentiment blijft toch een beetje bestaan.
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Doris,
    mag ik eerst zeggen dat ik het ontzettend jammer vind, dat het niet meer in de originele staat is..Ik heb er ook dierbare herinneringen aan, mijn opa en oma hadden ook zoiets en dan met het fluweel op de achtergrond..
    Je hebt er nu iets moderns meegemaakt, ook dat is heel mooi geworden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It is a beautiful make over. The design looks lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW...dit is scrappen Doris, wat geniet ik van je beeldige gepimpte zolder vondst! Ik kan alles gaan opnoemen, maar het is allemaal zo mooi! Wees hier maar heel trots op...wat een sieraad in huis! Top gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo Doris, ik vind het prachtig geworden, nog wel in mijn favoriete kleuren.
    Héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het geweldig mooi misschien omdat ik vroeger ook balet heb gedaan??

    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Scitterend Doris!
    Wat heb je daar iets moois van gemaakt...mooi in deze kleuren en er is zoveel leuks op te zien.
    Dat krijgt vast een heel mooi plekje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om zo'n lijst te alteren! Een mooi resultaat heb je bereikt, een plaatje gewoon met veel details om eens goed te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super gaaf gedaan Doris....zo heb je weer iets nieuws binnen hangen....terwijl het toch al zo oud is!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja, aan een kant jammer van het stukje "antiek" (hoewel ik denk dat het uit een serie van duizenden is) maar je hebt er wel iets moois van gemaakt. Zo wordt het toch weer gebruikt.
    Vind de kader wel mooi erbij passen, ga je meer verven trek je de aandacht weg van je werkstuk . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een prachtig kunstwerkje heb je ervan gemaakt Doris schitterend is het papieren jurkje erg mooi om naar te kijken.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooi Doris !
    Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend gemaakt, leuk al die kleine details.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WAUW.........ik vind het echt te gek rose is dan mijn kleur, maar jij mag hier best tevreden mee zijn hoor. het is een echt kunstwerk geworden en hoe meer ik er naar hoe mooier het wordt. Stiekum zie ik het eigenlijk al bij mij aan de muur hangen hoor ;) hihihi.

    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello Doris,
    Wowwww such a beautiful creation!!
    Gorgeous embellishments and design.
    Have a lovely and creative new week :)
    Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, Wat heb je dit mooi gemaakt. Met mooi kleuren leuke details. Alles perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x