woensdag 30 november 2016

Gelukkig Nieuwjaar ....Happy New Year


Hallo iedereen ,

Bedankt voor de vele leuk berichtjes op mijn vorige post !

Heb een nieuwjaars kaartje gemaakt met een kalendertje erop.
 Mams geniet zo van haar kaartjes nu kan
ze het ganse jaar genieten van dit kaartje .
en moet blijven op de kast staan met het kalendertje .😉


Het design paper vind ik heel leuk is nog een oud blokje van MD 
en als je goed kijkt zie je de tekst van een nieuwjaars brief 
in verschillende talen
hier een foto zo zie je het beter  



 deze kaart zal ik niet opsturen met de bloementoef 
ga die zo afgeven zo ben ik zeker dat die ongeschonden aankomt .




Gebruikte materialen :
DDBD Triptych A4
Design Papier MD PB7034
MD tekststempel CS0853
MD klok CR1388
MD takjes CR1379 - LR0438 - LR0437
MD Plaatje VintageVK8525
MD tekstrondje CR1212
MD Enamel Dots PL4511 - PL4509 
Kant ,bloemen en hier en daar wat glinster aangebracht .

Denk dat er geen uitleg bij moet als er vragen zijn stel ze gerust 😀

doe graag mee met de volgende challenges :

Marianne Design Divas; Anything goes

Alvast bedankt om langs te komen !
Iedereen nog een prettige creatieve week .

Tot de volgende blogpost ik kom zeker ook bij jullie langs 

Groetjes Doris x





21 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Doris is ze vast blij mee. Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Doris, lijkt me idd wel wat delicaat om te versturen, en ook redelijk groot? Kan waarschijnlijk niet in een gewone omslag?
    Je moeder zal hier echt veel plezier aan beleven!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige nieuwjaarskaart Doris!
    Leuk zo met het kalendertje erop kan ze er het hele jaar van genieten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee, Doris. Ziet er ook prachtig uit, daar heeft je moeder het hele jaar plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, Doris! En ook leuk dat je moeder zo het hele jaar van jouw prachtige creatie kan genieten!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het dessin papier ken ik echt niet Doris, maar dat maakt niet uit...op deze kaart staat het prachtig! En wat kan je moeder er lang van genieten, super leuk! Het ziet er allemaal heel mooi uit!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaart Doris. Het papier heb ik ook nog liggen, erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart,Doris met een prachtige bloementoef.Leuk is de stans van de klok.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is dat hé als mensen een zelfgemaakte kaart zo waarderen :) Het is ook een beauty Doris! Op de aparte foto zag ik de tekst goed van het dp. Wat leuk!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Doris. het is inderdaad moeilijk om op te sturen....die kun je beter zelf brengen! Het DP papier met tekst is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Doris. Die kun je ook echt niet met de post versturen. Daar is ie veel te mooi voor.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A beautiful card and so good that it can be seen all the year.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een prachtige kaart Doris, ik begrijp dat je die zelf af gaat leveren, het zou eeuwig zonde zijn als er met deze beauty iets zou gebeuren, top gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt prachtig gedaan, wat zal je moeder daar blij mee zijn!! Echt een kaart om een jaar lang van te genieten en vaak naar te kijken! Met zo'n prachtige bloemen erop zou ik 'm ook niet aan de post toevertrouwen..... En extra leuk om meteen de reactie van je moeder te zien straks! Leuk dat je volger bij mij bent geworden, wilde me bij jou ook aanmelden maar ik zie een rare melding waar normaal je volgers zouden moeten staan.... Zal het later nog eens proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart in een leuk model Doris. Die klok is super1
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige nieuwjaarskaart Doris zo leuk met het koekoeksklokje erbij. Het designpapier heb ik ook nog op voorraad het blijft mooi om te gebruiken. Goed idee om de kaart zelf te bezorgen dan weet je zeker dat hij netjes blijft en kan je moeder lang van je mooie kaart genieten.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello, magnifique carte, Doris, le vintage et l'horloge vont bien avec.Salutations.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Doris,
    hele mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt, leuk model en het klokje past er super bij..
    Je blog ziet er prachtig uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart, leuk dat kalendertje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Doris wat heb je een prachtige sfeervolle bloglayout. Het sneeuwt zelfs :0
    Je kaart voor je moeder is heel mooi gemaakt en zo leuk met die klok en kalender. Wat zal ze steeds genieten als ze hier naar kijkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x