maandag 18 juli 2016

Box ... Summertime ......

Hallo Iedereen ,
Vandaag heb ik mijn doosje afgewerkt die behoort bij de mini album .

mijn vorige creatie :)

De bloemen zijn zelfgemaakt








Papier / plaatje en boordje met de vlinders tekst / Nummertime van Maja Design 
Vlinders / Tim Holts stans 
Fiets , bloemenmal, bladeren takjes  hekje / Nd
Rond het plaatje mal van MD 

Kant en parels 
afgewerkt met de distresser -Vintage Fhoto distress inkt 
Witte chalk inkt 

Nu is mijn pakketje compleet :)

Doe graag mee met de challenge :
Ribbongirls july-any-image-

Tot de volgende blogpost groetjes Doris x
BewarenBewaren

13 opmerkingen:

  1. Wat ga je lekker Doris...ik heb even terug gekeken naar je albumen wat is dit prachtig bij elkaar in het doosje! De papierlijn van Maja is weer geweldig en ik heb met veel plezier naar je prachtige creaties gekeken!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig doosje voor bij je album, Doris. Zo mooi met al die bij elkaar passende embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in combinatie met het album!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Doris...nu heb je wel een heel mooi pakketje!
    De bloemen zijn geweldig ...heb ze even goed bekeken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat prachtig is dit Doris ! Zo'n mooi plaatje en je hebt ook erg mooie stansen gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous summertime card, love the additions to it and the lovely image and bicycle.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a beautiful card! Love the design and gorgeous colours. Thank you for sharing with at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Doris,
    je album was al prachtig en samen met deze mooie doos,een prachtig geheel, heel erg mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another lovely creation, what a lovely design this is! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje Doris past zo mooi bij je album prachtig !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtig bijpassend doosje.Heel mooi gemaakt Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x