maandag 21 december 2015

Winter ......


Hallo Bloggers ,

Vintage winter kaartje gemaakt ...
Het wintert niet maar heb er iets op gevonden :)
dan maar wat sneeuw laten dwarrelen op mijn blog
zo heeft het toch een beetje een winter gevoel :)


Voor het plaatje en het design papier heb ik  Pion design gebruikt .
bewerkt met de distresser en op het hoekje wat frantage gebruikt .
De dolly van Noor Design gestanst uit Kraft karton .
De tekst winter is van ND
Achter het plaatje ribbel karton gekleefd  .
De klimop mal van ND tweemaal uit gestanst 
onderaan de nieuwe randmal van Marianne design gebruikt 
daarop  kant en de witte kanten bloempjes van MD .
Het hoekje mag niet ontbreken geeft een tintje meer vintage .

                                       

Foto wat dichtergonomen zo kan je beter de frantage zien ..


Mijn kaartje doet mee met de Challenge bij WLVC  Thema : Vintage / Kinderen


Bedankt voor de vele leuke reactie's op mijn vorige blogpost 
Tot de volgende post Lieve Groeten Doris x




24 opmerkingen:

  1. Een bjoetie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg het al behoorlijk koud van al die sneeuw, mooi kaartje, het meisje met de slee staat te wachten tot er genoeg gevallen is . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart , Doris
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi geworden! Mooi vintage winters kaartje

    Groetjes Petra - pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige vintage kaart ...supermooi!
    Dat de sneeuwvlokjes hier rond dwarrelen maakt hem nog mooier hihi..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Doris,
    wat een mooie Vintage kaart heb je gemaakt, leuk plaatje, mooie stansen gebruikt, ik vind de blauwe kleur er heel mooi bij..
    groetjes,
    Ans
    p.s. het sneeuwt lekker op je blog..beter als de regen buiten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie winterse vintage kaart, Doris.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vintage winterkaart,Doris.Mooi afgewerkt met het kant.Leuk de sneeuw op je blog :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie vintage kaart. Mooie kleurencombinatie.
    Je hebt ook een leuke winterse achtergrond voor je blog gemaakt, zelfs compleet met vallende sneeuwvlokken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very sweet vintage image, the card design is beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk.......wat is dit toch weer een lief kaartje. Zo mooi in het blauw...past zo mooi bij winterse kaartjes.Geweldig. Fijn dat je weer meedoet bij WLVC en we zien je natuurlijk heel graag weer terug.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Doris prachtig in die vintagestijl....en leuk met die vallende sneeuw...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Doris, dit is een hele mooie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige winterse vintag kerstkaart Doris. Mooie kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful festive design.
    Happy Christmas, Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedenmorgen Doris.
    Ik had je net een mailtje gestuurd om je te bedanken voor je mooie vintagekaart. maar ik krijg hem terug. Dan maar zo proberen. Ben ook zo onhandig soms.
    Dan maar even via het blog.
    Nogmaals erg bedankt. voor mij is het tevens een goed vintage voorbeeld. Daar zoek ik soms zo naar,
    Hij hangt te pronken direct bij binnenkomst op de tussendeur. Mijn andere plekje was vol. Maar daar kunnen er niet zo veel.
    Nogmaals bedankt , fijne dagen en een goed creatief en gezondheid voor allemaal. gr wim en leny heemskerk-wittenberg

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige, sfeervolle kaart, Doris! Ik vind het een schatje!

    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC! Ik hoop je snel weer terug te zien!

    En ook heel leuk om jouw reacties op mijn creaties vaak te lezen! Dankjewel daarvoor!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig mooi kaartje Doris, leuk dat je weer meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Doris,
    wat een mooi en lief kaartje
    wens jou en je gezin een warm en knus eindejaar en een gezond en creatief 2016
    fijne zondag liefs artine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Kei tof kaartje. Heel leuk.

    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart zeg Doris! Leuk dat je weer meedoet. Bedankt voor je deelname bij WLVC.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x