woensdag 30 december 2015

Bleu bird ...

Hallo Iedereen,

De blauwe vogel vond ik een passende titel bij mijn kaartje ..:)
blauwe tinten en craft mooie combinatie ...



Het papier is van Maja Design. De  afbeelding is van Marianne design 
Gebruikte mallen: Marianne Design.
De sneeuw - snow tex kan je lekker dik maken en mee kladderen hi
Een houten vogeltje - vogel voederhuisje gebruikt .
De rest zijn allemaal oude malletjes leuk om die weer te gebruiken ...

Challenges :
De egel   - 2 kleuren 
Hobbyvision - kleurenpalet 
Mariannedesigndivas - alles mag 

Wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond (creatief) 2016 !!


Lieve groeten Doris x 

21 opmerkingen:

  1. Mooi winters kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart in 2 favoriete kleuren. Succes er mee, maar dat zal wel lukken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND winters kaartje Doris, heel mooi in die blauwe kleurtjes...

    Groetjes en een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016!
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je ervan gemaakt !
    Heb dat plaatje ook nog ergens liggen ....je brengt me op een idee mijn man is gek op vogeltjes heeft buiten in de tuin ook allemaal vogelhuisjes is kijken of het me nog lukt om daar een kaart voor zijn verjaardag van te maken . Moet ik wel snel zijn hij is volgende week al jarig..
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende winterse kaart in prachtige kleuren Doris, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk is dit. tof kaartje Doris. Jij ook een gezond en creatief jaar gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, Doris. Heerlijke, heldere kleuren heb je gebruikt! Mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Doris,
    zó mooi in de felle kleurtjes, leuk de blauwe vogels en de houten embellishments,
    fijne jaarwisseling,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah...wat een mooie kaart is dit, Doris.
    Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind blauw en kraft altijd een prachtige combinatie !
    Heel mooi kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart,Doris.Mooie kleurtjes.Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekkere frisse kaart Doris....mooi zo met dat blauw en kraft.Fijne jaarwisseling en heel veel moois voor 2016....graag zie ik je dan weer in blogland. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart met vogeltjes en vogelhuisjes heel erg leuk Doris.
    Jij ook een fijne jaarwisseling en een creatief 2016.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie en frisse kaart zeg!Ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief 2016. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Doris!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Doris! Dank je wel voor jouw lieve bericht op mijn blog :) Ik ben ook jouw nieuwe volger ;) Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schitterend kaartje Doris!
    Ook voor jou de allerbeste wensen en een mooi en creatief 2016

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Doris, in mooie kleurtjes supers
    Wens je alle goeds voor 2016 toe !!

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart, Dorus mooi details en een mooi kleuren combinatie. Door het blauw krijg ie wat fleurigs over zich heen ook al zit er winterse kou in. Ik wens jou en je familie het aller beste toe in 2016
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Kei tof kaartje. Heel leuk.
    Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016!
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x