woensdag 21 oktober 2015

Kerstknuffels


Hallo Iedereen,

Wat een slecht begin voor mij deze week ...
Zondag avond mijn man naar de kliniek gebracht  ( operatie ) en heb mijn man 
nog niet kunnen bezoeken ..

Zondag avond kreeg ik koude rillingen en s'anderdaags ziek wakker geworden met hevige koorts 
dokter zei dat ik luchtweginfectie  heb .
Vandaag is het gelukkig al heel wat beter de koorts blijft weg en zie uit naar donderdag dan mag ik eigenlijk mijn man bezoeken ...

 Vrijdag word hij opgenomen in een revalidatie kliniek voor veertien dagen
is een uur rijden van bij ons .
Gelukkig kan ik logeren bij mijn jongste zoon zo is het maar een halfuurtje rijden .
Al bij al stelt mijn man het goed .


Kerstknuffels 
vandaag een kaartje gemaakt 
met mijn gewonnen Chrismas bell van DDBD




Gebruikte materialen ;
DDBD Shape art Christmas Bell 
kerstknuffels : stempelset ND
Kerststrand mal ,Kerstbomen ,handschoentjes , ND
 plaatje pion design
Lint ,kant 

Doe mee met de 

Bedankt om langs te komen en een berichtje
 achter te laten tot de volgende blogpost .
Lieve groetjes Doris x



28 opmerkingen:

  1. Dat is een schitterende kerstbel , die je hebt gemaakt. Maar dat van je man is super vervelend Doris. En zeker, dat je een eind uit elkaar bent. Fijn, dat je zoon een beter adres is. Een half uurtje is te doen, en te hoeft ook niet alleen thuis te komen na ieder bezoek. Veel sterkte en dat hij maar gauw beter mag zijn. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje heb je ervan gemaakt Doris - supermooi samengesteld en gedaan.
    Dat is behoorlijk pech hebben Doris - veel beterschap en een spoedige revalidatie voor je man.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet vintage design and great choice of die cuts.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Doris. Wat vervelend allemaal dat je nu net ziek moet worden. Gelukkig dat je opknapt en morgen je man mag bezoeken. Wat gelukkig wel gaat. Je kaart is pracht met alle leuke details. veel beterschap daar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend vintage kerstkaartje Doris..leuk die kerstbelvorm ....en.prachtige details erop....
    .en wel heftig zeg dat je man opgenomen is in een revalidatiekliniek en zeker als jij dan ook nog ziek ben geworden.....Ik wens julllie alle twee heel veel beterschap

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Doris,
    dat is naar, dat je zo ziek bent en zo je man niet kunt bezoeken, ik hoop dat het elke dag wat beter zal gaan..
    Je kerstklok kaartje is prachtig, heel mooi aangekleed en afgewerkt,
    groetjes,
    Ans
    beterschap voor jullie alle 2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, Doris.
    Beterschap voor jou en je man gewenst en de duimen in turbostand voor een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstbel, mooi versierd. Beterschap voor jou en je man

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Doris,
    wat een prachitge kaart heb je gemaakt !
    Wat naar van je man en zo zonde dat je dan zelf ziek wordt en niet op bezoek mag!
    Geniet er morgen dan maar van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een narigheid ik wens je het allerbeste en veel sterkte je kaartje is prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een naar begin van de week voor jullie zeg! Fijn dat het beter met jou gaat en ook met je man. Sterkte voor allebei.
    Je kerstkaart ziet er super uit. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige vintagekaart Doris, mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat vervelend allemaal Doris. Ik hoop dat je snel opknapt en wens je beterschap met je man.
    Mooie kaart heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat vervelend allemaal en dat je zelf ook ziek wordt en je man niret kunt bezoeken. Je kaart is prachtig.Mooi kant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Doris,
    wat een prachtig kaartje
    ook veel beterschap voor jou en je man
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart ☺
    Groetjesj, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Doris,
    Wat heb je mooie kerstklok gemaakt met je gewonnen mal. Ik vind het een erg mooie mal heb hem zelf ook maar nog niet mee aan de slag geweest. Ik wens jou en je man beterschap toe en hopelijk voel je je gauw weer beter zodat je fijn op bezoek kan bij je man.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt weer een mooie geplaatst, leuk hoe je alles hebt gecombineerd..! Veel beterschap voir je man en hoop dat jij snel opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello, très belle carte de Noel, et l'album Provence est magnifique.
    Prompt rétablissement à votre mari et bon courage.Désolée, je n'ai pas trop le temps de visiter les blogs.Bon week-end

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstcreatie heb je gemaakt Doris, had hem op fb al voorbij zien komen, leuk dat hij ook meedoet bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi
    Je heb er een toppertjes van gemaakt
    ze zijn super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaartje is weer zoals altijd heel erg mooi geworden Doris ..
    Zeg wat heb jij allemaal mee gemaakt ... gelukkig gaat het ondertussen wat beter met je ... Ik wens je man heel veel succes met de revalidatie ...
    en goed zeg dat je bij je zoon kan verblijven want het is telkens wel een hele afstand.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtig kaartje
    wens jou en je man veel beterschap
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bij deze wil ik jullie beide van harte beterschap wensen en ja wat een naar begin van een week dan maar met je gewonnen klok heb je weer een pracht creatie afgeleverd weer lekker veel op te zien en mooi in elkaar gezet. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes en een dikke knuffel van mij Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige creatie Doris...grappig om ook bij jou te zien dat je moet zoeken naar de ondergrond die je als basis hebt genomen hahaha. Dat heb ik nou ook altijd....Heerlijk dit, ik houd er wel van. Dankjewel voor je deelname bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.
Creatieve Groetjes
Doris x